۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۶۸۷۰۳۳
امام جمعه الیگودرز:

هیأت‌های مذهبی به عنوان پایگاه‌های سلامت در خدمت مردم باشند

هیأت‌های مذهبی به عنوان پایگاه‌های سلامت در خدمت مردم باشند
لرستان - حجت الاسلام سرلک بر ضرورت همکاری در راه مبارزه با ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: هیأت‌های مذهبی به عنوان پایگاه‌های سلامت در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان الیگودرز که در دفتر امام جمعه این شهرستان با حضور اعضای ستاد و مسؤولان بهداشت و درمان شهرستان و تعدادی از سرپرستان هیئت های مذهبی برگزار شد، گفت: هدف از قیام امام حسین(ع) به فرموده خود ایشان، امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اهمیت و جایگاه این فریضه الهی افزود: امربه معروف و نهی از منکر ضامن اجرای دیگر احکام‌ دین است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مکتب سیدالشهدا(ع) هویت ما را تشکیل می دهد

حجت الاسلام سرلک ادامه داد: مکتب سیدالشهدا(ع)، هویت ماست و جامعه ایمانی ما به اینگونه مجالس مذهبی احتیاج دارد، برگزاری مراسم عزاداری حسینی باید در فضای سرباز و با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز سلامت مردم به عنوان حق الناس، اولویت نظام اسلامی و دغدغه رهبر معظم انقلاب، بزرگترین معروف است و تهدید سلامت مردم بزرگترین منکر، بنابراین همه ما مردم و مسؤولان موظف هستیم که در راه مبارزه با کرونا تلاش کنیم.

حجت الاسلام سرلک عنوان داشت: هیأت های عزاداری ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، هر کدام به عنوان یک پایگاه سلامت در خدمت مردم باشند.

امام جمعه الیگودرز به روند صعودی بیماری کرونا و شرایط نامطلوب در کشور به ویژه استان لرستان اشاره و تأکید کرد: هیأت های مذهبی در راستای سلامت مردم، ستاد کرونا و کادر درمان را یاری کنند.

 گفتنی است، در پایان کار گروهی متشکل از امام جمعه، فرماندار، دادستان، بسیج و تبلیغات اسلامی جهت بازدید میدانی از هیأت ها تشکیل شد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
برگزاری در اماکن بدون سقف
0
0