۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۶۸۳۶۳۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

زمینه ازدواج جوانان فراهم شود

زمینه ازدواج جوانان فراهم شود
لرستان - حجت الاسلام شاهرخی بر ضرورت فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان به عنوان استحکام بخشی از لایه های درونی جامعه تاکید کرد و گفت: ایجاد اشتغال جوانان امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، صبح امروز در مراسم اهداء جهیزیه به زوج های جوان در استان لرستان با تبریک آغاز زندگی زوج های جوان حاضر در جلسه گفت: ما امروز بیش از گذشته نیازمند به پیوند و ارتباطات مستحکم هستیم، اقشار مختلف جامعه ما بیش از گذشته نیازمند استحکام درونی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه خداوند در قرآن می فرمایند: (لِيُنْفِقْ ذُو سَعَةٍ مِنْ سَعَتِهِ وَمَنْ قُدِرَ عَلَيْهِ رِزْقُهُ فَلْيُنْفِقْ مِمَّا آتَاهُ اللَّهُ )کسی که دارای توانایی و وسعت است باید از توانایی که دارد انفاق کند، افزود: در این راستا افرادی که دارای توانایی هستند از بهره هایی که خداوند در اختیار آنها قرار داده انفاق و در زندگی افراد جامعه هدف و نیازمند ایجاد گشایش کنند.

وی با اشاره به اینکه در یکسال اخیر از طرف موسسه خیریه بین المللی آبشار عاطفه ها شاهد حضور فعال این موسسه در اهداء جهیزیه هستیم، عنوان کرد: فعالیت این موسسه و خیرانی که با این موسسه به صورت پیدا و پنهان در فراهم آوردن چنین موقعیتی همکاری دارند ستودنی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: رسول گرامی اسلام (ص) می فرمایند: كسي كه براي برآوردن حاجت مالی برادر مؤمن خود كوشش كند در تمام دوران زندگی به خداوند متعال خدمت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه همه ما موظف هستیم جهت استحکام لایه های مختلف جامعه که بخشی تهیه جهیزیه، ایجاد اشتغال، راه اندازی کارخانه ها و کارگاه های تعطیل شده، تلاش برای کاهش تورم‌ و رونق مطلوب کسب و کار تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: امیدواریم با تشکیل دولت انقلابی سیزدهم در یک فرصت معقولی به تدریج مشکلات استان حل شود.

گام دوم انقلاب فرصتی برای رفع نقطه ضعف ها در گام اول است

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه با شروع کار دولت سیزدهم‌ کار جبهه انقلاب تازه شروع می شود، تصریح کرد: همه ما باید دقت کنیم در گام دوم انقلاب نقاط ضعف گام اول را برطرف کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: امیدواریم در دولت سیزدهم کسانی به عنوان مسوول بر سر کار بیایند که خودشان را وقف مردم کنند و شایستگی لازم را داشته باشند زیرا در طی ۴۰ سال گذشته مردم استان لرستان از تبعیض ها و عدم شایسته سالاری رنجور و دچار آسیب شدند.

وی اظهار داشت:برخی از مشکلات استان لرستان حاصل بر سرکار بودن افرادی است که به خاطر نفوذی که داشتند افرادی را به سازمان ها و ادارات تحمیل کردند و در مواردی نیز کسانی را به عنوان سکاندار مسوول استان قرار داده اند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات