۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۶۸۱۱۵۷
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف کرمانشاه خبر داد؛

ثبت نام ۱۱۰۰ فعال قرآنی کرمانشاه برای حضور در مسابقات سراسری قرآن

ثبت نام ۱۱۰۰ فعال قرآنی کرمانشاه برای حضور در مسابقات سراسری قرآن
کرمانشاه - سهیلی گفت: ۱۱۰۰ فعال قرآنی کرمانشاهی برای حضور در چهل وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن تاکنون ثبت نام کرده‌اند و این تعداد تا پایان زمان ثبت نام بیشتر می‌شود.

ساحل سهیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه بیان داشت: ویروس کرونا بسیاری از برنامه های فرهنگی و دینی در سطح کشور به ویژه استان کردستان را تعطیل نموده است و امیدواریم که این وضعیت بغرنج هرچه سریعتر از مملکت بین برود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امسال با وجود اینکه شاهد جولان ویروس کرونا در سطح جامعه بودیم، ولی با این وجود تعداد زیادی از علاقمندان برای حضور در چهل و چهارمین دوره از مسابقات سراسر قرآن کریم از استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرده اند.

سهیلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ثبت نام برای حضور در این دوره از مسابقات قرآن کریم از سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا 13 خردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه کرمانشاه تاکید کرد: تاکنون بیش از هزار و 100 نفر برای حضور در این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه کار ثبت نام خود را انجام داده اند.

این مقام فرهنگی در ادامه تصریح کرد: علاقمندان برای ثبت نام و حضور در این مسابقات تنها تا 13 خردادماه جاری فرصت دارند، بنابراین می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی www.quraniran.ir کار ثبت نام در این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم را انجام دهند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات قرآن کریم در 6 منطقه استان کرمانشاه در تیرماه سالجاری با حضور شرکت کنندگان برگزار خواهد شد./1400/

ارسال نظرات