۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۷۶۴۰۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

انفعال و کوتاه آمدن سبب جری‌تر شدن دشمن می‌شود

انفعال و کوتاه آمدن سبب جری‌تر شدن دشمن می‌شود
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: اگر در برابر دشمن کوتاه بیاییم جری‌تر شده و جلوتر می‌آید؛ اما اگر مقاومت کنیم مجبور به عقب‌نشینی و کوتاه آمدن می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان اسفراین، با گرامیداشت در پیش بودن بعثت نبی مکرم اسلام، اظهار کرد: حضرت محمد (ص) برای استقرار دین مبین اسلام متحمل زحمات فراوانی شد و دشمنان و جبهه استکبار از همان زمان برای ممانعت از رشد و توسعه دین با تمام توان به مقابله با آن برخاست.

وی افزود: بی‌رحمی و جنایت نسبت به جریان حق در طول تاریخ وجود داشته و شیطان هم با مدد به جریان استکبار به دنبال این است که دین را از هم بگسلد تا کار به‌جایی برسد که ارتباطی بین انسان و خدا باقی نماند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دشمنان و جبهه استکبار به نام آزادی و دموکراسی جنایت‌های هولناکی مرتکب می‌شوند؛ اما با تطهیر خود، مسلمانان را جنایتکار و دین اسلام را آیین خشونت معرفی می‌کنند.

وی افزود: دشمنان با استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف علیه دین مبین اسلام کار کرده و به قرآن توهین می‌کنند و درعین‌حال به این اقدام خود عنوان آزادی داده و به آن مفتخر هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: خون‌خواری و جباری ویژگی دشمن است و به همین دلیل هم وقتی ما انقلاب کردیم با تمام توان علیه ما برخاست و این تقابل و دشمنی همچنان تداوم دارد.

وی با بیان اینکه کشورهای استکباری کوچک‌ترین اعتقادی به انسانیت و حقوق بشر ندارند، اظهار کرد: نگاه یک کشور وحشی مانند فرانسه این است که وقتی می‌خواهد بمب‌های اتمی خود را آزمایش کند از کشور الجزایر استفاده می‌کند و 42 هزار الجزایری را پودر می‌کند تا این بمب‌های خود را آزمایش کند، بعد با وجود این جنایت‌ها و کارنامه سیاه، اسلام را دین خشن معرفی کرده و اسلام هراسی به راه می‌اندازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: جریان استکبار تاکنون بیش از سه هزار کودک یمنی را به‌وسیله وهابیون کشته است، بعد همین وهابی‌های عربستان در سازمان ملل صاحب کرسی شورای حقوق بشر می‌شوند!

وی اضافه کرد: جریان استکبار در دوران جنگ تحمیلی در سردشت و حلبچه از بمب شیمیایی استفاده کرده و تنها در حلبچه پنج هزار نفر را یکجا از بین بردند و در هویزه جمعی از بازماندگان را در مرکز شهر آتش زدند؛ اما با وجود همه این اقدامات وحشیانه باز هم مدعی رعایت حقوق بشر هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: در چنین شرایطی که دشمنان از انجام هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند، اگر در برابر دشمن کوتاه بیاییم جری‌تر شده و جلوتر می‌آید؛ اما اگر مقاومت کنیم دشمن مجبور به عقب‌نشینی و کوتاه آمدن می‌شود./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات