۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۷۰۳۴۱
امام جمعه بهبهان:

مرحوم آیت الله یزدی در همه عرصه ها حامی انقلاب اسلامی بود

مرحوم آیت الله یزدی در همه عرصه ها حامی انقلاب اسلامی بود
حجت الاسلام ناصری گفت: مرحوم آیت الله یزدی عالمی مبارز، با تقوا و وارسته بود که در همه صحنه‌ها و گرفتاری‌ها به کمک انقلاب اسلامی آمد.
حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مرحوم آیت الله یزدی را شخصیتی انقلابی خواند و بیان داشت: مرحوم آیت الله یزدی از دوران جوانی جزء شاگردان امام خمینی (ره) بودند و از همان دوران پرچم دار اندیشه‌های سیاسی امام راحل بر ضد طاغوت بود که با تحمل زندان و تبعید شخصیت انقلابی خود را تا به امروز حفظ کرد.

امام جمعه بهبهان با بیان اینکه در میان حوزوی‌ها شخصیت انقلابی شاخصه مهم و ارزشمندی است، عنوان داشت: مرحوم آیت الله یزدی این شاخصه را از پیش از انقلاب اسلامی دارا بود و تا زمان حیات ایشان پابرجا ماند.

حجت الاسلام ناصری افزود: مرحوم آیت الله یزدی مجتهد مسلمی بود که می‌توانست احکام اسلام را استخراج کند؛ بنابراین شخصیت انقلابی، مبارزاتی و اجتهادی این عالم فقید سبب شد تا ایشان به ریاست قوه قضاییه منصوب شود.

وی ادامه داد: بنده به خاطر دارم پس از ارتحال آیت الله اراکی ایشان برای مرجعیت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایستادگی کردند.

امام جمعه بهبهان در خصوص شخصیت والای این عالم فقید تصریح کرد: مرحوم آیت الله یزدی عالمی مبارز، با تقوا و وارسته بود که در همه صحنه‌ها و گرفتاری‌ها به کمک انقلاب اسلامی آمد.

حجت الاسلام ناصری در رابطه با لزوم الگوبرداری جوانان از سیره مرحوم آیت الله یزدی اظهار داشت: جوانان باید از روحیه انقلابی و ولایت پذیری ایشان الهام بگیرند؛ مرحوم آیت الله یزدی در زمان حیات خود تابع امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودند./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات