۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۶۸۸۵۱
حجت الاسلام قلی پور:

فاصله گرفتن از تفکر بسیج، برای کشور خسارت بار است

فاصله گرفتن از تفکر بسیج، برای کشور خسارت بار است
مازندران - امام جمعه بابلسر، فاصله گرفتن از تفکر بسیج را برای کشور خسارت بار توصیف کرد و گفت: باید از ظرفیت این نیروی مردمی و انقلابی بیش از پیش در کشور بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، این هفته را فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات ارزشمند این مجموعه انقلابی در طول دهه های اخیر دانست.

وی با بیان این که بسیج در همه عرصه های انقلاب اسلامی خوش درخشیده است، افزود: تلاش و مجاهدت بسیجیان در محرومیت زدایی و عمران و آبادی مناطق روستایی ماندگار شده است.

حجت الاسلام قلی پور، بسیجی را پرسشگر و مطالبه‌گر دانست و با بیان این که یک بسیجی مقلوب نیرنگ و حربه های دشمنان نمی شود، خاطرنشان کرد: بسیج همواره در خط ولایت گام بر می دارد و در دفاع از انقلاب و نظام پیشگام است.

امام جمعه بابلسر، فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج را بسیار هوشمندانه دانست و تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب با تأسیس بسیج در واقع ضمانت اجرایی تداوم انقلاب اسلامی را رقم زدند.

استاد حوزه علمیه مازندران از بسیجیان به‌عنوان نیروهای انقلابی و متعهد یاد کرد و گفت: امام خمینی (ره) با تفکر الهی خویش و با فرمان تاریخی خود برای تشکیل بسیج زمینه رشد و شکوفایی کشور را فراهم کردند.

وی با بیان این که برای حل مشکلات اجتماعی باید از ظرفیت بسیج استفاده بیشتری شود، تصریح کرد: مردمى بودن، بصیرت، اخلاص در عمل، تكلیف گرایى، ولایت پذیرى، آرمان‌خواهى، پیشرو بودن، دغدغه مندى و مسؤولیت پذیرى از عوامل موفقیت‌هاى بسیج در انجام رسالت و وظایف ذاتى خود در سال های اخیر بوده است.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که جایگاه و حقیقت بسیج باید بیش از پیش در جامعه معرفی شود، خاطرنشان کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای بسیج و ارزش های انقلاب است.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که در شرایطی که کشورمان در یک جنگ نابرابر با دشمنان قرار دارد، ترویج تفکر بسیجی بهترین راهکار برای خنثی کردن توطئه دشمنان است، تصریح کرد: با تکیه بر تفکر متعالی بسیج می توان کشور را به اوج رشد و شکوفایی رساند.

استاد حوزه علمیه مازندران، فاصله گرفتن از تفکر بسیج را موجب خسارت در کشور دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی جریان های وابسته در طول دهه های اخیر همواره تلاش کردند تا این تفکر را در سطوح مختلف جامعه کمرنگ و منزوی کنند، اما با هوشیاری و بصیرت مردم، تفکر بسیج در جامعه اسلامی زنده و پویا است.

وی با بیان این که دشمن از گسترش این فرهنگ انقلابی به شدت هراسان است، افزود: تفکر بسیج سد محکمی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که بسیج در طول عمر با برکت خود در خدمت رسانی به مردم همواره پیشگام بوده است، خاطرنشان کرد: این نیروی مجاهدت و انقلابی همیشه در خدمت به انقلاب و مردم بوده و از خدمت صادقانه به مردم احساس خستگی نخواهد کرد./950/پ310/ب1

ارسال نظرات