۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۶۸۰۰۷

کتاب «یادت باشد» در قالب طرح شنبه های کتاب معرفی شد

کتاب «یادت باشد» در قالب طرح شنبه های کتاب معرفی شد
مدیر کانون فرهنگی هنری فائزون مسجد حضرت سید الشهدا (ع) گفت:کتاب «یادت باشد» نوشته محمد رسول ملاحسنی به همت کانون فرهنگی هنری فائزون شهر دشتک به صورت مجازی معرفی شد

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، «فاطمه رئیسان فرد» مدیر کانون فرهنگی هنری فائزون مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر دشتک در گفت و گویی در شهرکرد اظهار داشت: کتاب «یادت باشد» نوشته محمد رسول ملاحسنی به همت کانون فرهنگی هنری فائزون شهر دشتک و در قالب طرح شنبه های کتاب به صورت مجازی معرفی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری فائزون مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر دشتک ادامه داد: کتاب «یادت باشد» بیانگر خاطرات همسر شهید حمید سیاهکالی مرادی است که در قالب رمانی عاشقانه و پرکشش نگارش شده است.

وی ابراز کرد: مرادی سیاهکالی نخستین شهید مدافع شهر قزوین و از شهدای شاخص است که پس از سه سال زندگی مشترک در پاییز ۹۴ به فیض شهادت نائل می شود.

رئیسان فرد گفت: سبک زندگی و نوع ادبیات این کتاب نیز مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت، به گونه ای که معظم له در جلسه خبرگان رهبری از آن به عنوان داستانی ویژه یاد کردند که باید در تاریخ ثبت شود و دیگران نیز آن را مطالعه کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری فائزون مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر دشتک ادامه داد: کتاب یادت باشد، کتابی زیبا درباره‌ی زندگی یکی از شهیدان مدافع حرم، حمید سیاهکلی مرادی است که در سن ۲۶ سالگی شهید شد، همسر او، فرزانه روایتی جذاب و خواندنی از زندگی‌شان ارائه داده است، فرزانه کتاب را از کمی پیش از آغاز زندگی مشترکشان نوشته است، یعنی زمانی که برای کنکور درس می‌خوانده و اصلا به فکر ازدواج کردن با هیچکس نبوده است، اما ماجراهای جالب خواستگاری حمید و فرزانه و اتفاقات بعد از آن است که دل فرزانه را می‌برد و جواب مثبتش را اعلام می‌کند./826/

ارسال نظرات