۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۶۶۹۹۹
جهاد اسلامی:

راه فتحی شقاقی را ادامه می‌دهیم

راه فتحی شقاقی را ادامه می‌دهیم
جهاد اسلامی فلسطین در سالروز ترور موسس این جنبش تاکید کرد هرگز گزینه‌های شکست‌خورده سازش را به رسمیت نخواهد شناخت و به مقاومت پایبند خواهد بود.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (دوشنبه) در ۲۵ سالگرد ترور و به شهادت رسیدن «فتحی شقاقی» موسس این جنبش، بیانیه‌ای صادر کرد.

این جنبش تاکید کرد که راهی که شهید شقاقی پایه ریزی کرد را ادامه می‌دهد و هرگز تمامیت فلسطین و محوریت داشتن آن در مبارزات که از مبدا ایمان، آگاهی و انقلاب سرچشمه گرفته است تا آزادی تمامی فلسطین از لوث وجود اشغالگران دست نخواهند کشید.

در این بیانیه آمده است: فتحی شقاقی شهید شد، اما مبارزه همانطور که می‌خواست ادامه پیدا کرده است و پروژه مقاومت و جهاد به کابوسی تبدیل شده است که صهیونیست را تعقیب می‌کند و به آن‌ها اجازه نمی‌دهد که ثبات داشته باشند.

جهاد اسلامی تاکید کرد: سالروز شهادت فتحی شقاقی به مناسبتی برای تجدید میثاق در پایبندی به مقاومت تبدیل شده است و روحیه پایداری و اراده به تداوم مبارزه با دشمن صهیونیست تا بیرون راندن آن از سراسر فلسطین را در جان تمامی آزادگان تقویت می‌کند.

در این بیانیه آمده است: امسال در سالگرد ترور موسس جنبش جهاد اسلامی که شعار محوریت مسئله فلسطین را در سراسر زندگی و اقداماتش اجرایی کرد، شاهد دست کشیدن رژیم‌های عربی از فلسطین به عنوان مسئله‌ای مرکزی هستیم.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: مقاومت در تمامی ابعاد آن و در سراسر فلسطین تنها گزینه ما برای بیرون راندن اشغالگران است و گزینه‌های شکست خورده سازش که مسئله فلسطین را ضایع و به دشمن وجهه قانونی می‌بخشد را به رسمیت نمی‌شناسیم و آن را نمی‌پذیریم.

این جنبش افزود: تعجیل کشور‌ها برای عادی سازی روابط و ایجاد روابط مشکوک با دشمن صهیونیست تنها به پایداری ما و تمسک به مسئله عادلانه ما می‌افزاید و هرگز فلسطین را از مرکزیت مسائل ما خارج نخواهد کرد. مطمئن هستیم که ملت‌های آزاده که عشق به فلسطین را در دل خود زنده نگه داشته‌اند هرگز خیانت‌های این کشور‌ها و فروختن فلسطین به بهایی بسیار اندک را قبول نخواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: گذشت یک ربع قرن از شهادت اندیشمند و موسس جهاد اسلامی، صحت و درستی رویکرد گسترده مقاومت و جهاد و میزان توجه و تجمع مردمی از سوی آزادگان سراسر جهان به مقاومت را برای همه آشکار کرد.

جنبش جهاد اسلامی در پایان بیانیه خود ضمن تقدیر و تمجید از اسیران فلسطینی به ویژه اسیر اعتصاب غذا کرده، تاکید کرد که شب هر چقدر طولانی باشد نور صبح افق را روشنایی می‌بخشد و تمامی اسیران به زودی آزاد خواهند شد./د102/ف
ارسال نظرات