۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۶۳۵۵۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مردم کاشان در عرصه‌های دفاع از ارزش‌های انقلاب پیشگام هستند

مردم کاشان در عرصه‌های دفاع از ارزش‌های انقلاب پیشگام هستند
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: مردم منطقه کاشان در همه عرصه‌های دفاع از ارزش‌های انقلاب پیشگام و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در جمع خیرین سلامت منطقه کاشان، گفت: مردم کاشان در همه عرصه‌های دفاع از ارزش‌های انقلاب حرف برای گفتن دارند.

وی افزود: حوزه سلامت قبل از انقلاب ریشه در اندیشه مردمی این دیار داشت و بعد از انقلاب نیز بیشترین بار این حوزه بر دوش خیرین بوده به گونه‌ای که تاریخ روشن و آشکار آن احداث بیمارستان نقوی در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه خاندان نقوی پرچمدار و پیشرو این امر در حوزه سلامت در منطقه کاشان هستند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند، مردم منطقه کاشان در راستای پاسداشت ارزش‌های انقلاب و تمامیت این نظام الهی، تلاش خودشان را به حد نصاب کامل رسانیده اند.

به گفته وی منظور رهبر معظم انقلاب از این عبارت زیبا و متن والا، حد نصاب در همه عرصه‌ها است که آخرین عرصه آن بحران ویروس کووید ۱۹ است.

نماینده ولی فقیه امام جمعه کاشان یادآور شد: مردم و خیرین منطقه کاشان در پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا ۱۷۰ میلیارد ریال کمک کرده اند.

در ادامه علی اکبر مرتضایی فرماندار شهرستان کاشان ضمن تقدیر از خیرین به ویژه دکتر احسان کیهان گفت: بیشترین اقدامات در این منطقه از سوی خیرین گرامی انجام شده است.

وی تصریح کرد: این اقدام اولین و البته موفق‌ترین تجربه بود و سبب شد خیلی از این اقدامات برای سایر مناطق کشور الگو شود، از این رو جا دارد به عنوان نماینده دولت از همه کسانی که برای رفع این مشکل و حفظ سلامت مردم کمک کردند تشکر کنم.

مرتضایی به ظرفیت‌های منطقه کاشان اشاره کرد و ادامه داد: کاشان با تعامل خیرین، مردم، نیرو‌های انتظامی، ارتش، سپاه و بسیج توانست با ویروس منحوس کووید ۱۹ مقابله کند.

فرماندار شهرستان کاشان ابراز امیدواری کرد، شهرستان کاشان با توجه به ظرفیت‌های فراوان نیازمند توجهات بیشتری از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات