۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۶۲۹۳۲
معاون آموزش حوزه علمیه دورود:

تحصیل ۹۰ طلبه در حوزه علمیه آیت الله بروجردی دورود

تحصیل ۹۰ طلبه در حوزه علمیه آیت الله بروجردی دورود
حجت الاسلام شاملویی گفت: ۹۰ طلبه در پایه یک تا ۷، ۲۲ شهریور ماه جاری سال تحصیلی را به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی آغاز می‌کنند.

حجت الاسلام احمد شاملویی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 90 طلبه در مدرسه علمیه آیت الله بروجردی دورود، در حال تحصیل هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه آیت الله بروجردی دورود با بیان اینکه سال تحصیلی جدید در این حوزه از 22 شهریور آغاز خواهد شد، افزود: تحصیل طلاب به علت شیوع ویروس کرونا به صورت تلفیقی حضوری، نیمه حضوری و مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حضور طلاب جدیدالورود در کلاس درس الزامی است، خاطرنشان کرد: دیگر طلاب سال تحصیلی را به صورت مجازی و آنلاین آغاز می کنند.

حجت الاسلام شاملویی از جذب 10 طلبه جدیدالورود خبر داد و گفت: طلاب مدرسه علمیه برادران دورود در پایه یک تا 7 حوزوی تحصیل می کنند.

وی با اشاره به پایان برگزاری دوره اختبار و تثبیت اذعان داشت: در این دوره ها طلاب جدیدالورود دوره های آموزشی لازم را گذرانده و با تحصیل و بایسته های اخلاقی در حوزه آشنا می شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه دورود با بیان اینکه مهم ترین معیار پذیرش کیفیت محوری است، گفت: در حوزه تلاش می شود جوانانی که استعداد طلبگی و توان علمی را دارند جذب و در فضای حوزه این استعداد شکوفا شود.

حجت الاسلام شاملویی به ضرورت تلاش و پشتکار طلبه اشاره کرد و گفت: وقت شناسی و منظم بودن، پشتکار قوی داشتن، اخلاق طلبگی، پژوهش محوری و انس با قرآن از ویژگی های مهم موفقیت طلاب است./9451//310/خ

  

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات