۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۶۲۷۴۸
مدیر واحد فناوری اطلاعات حوزه علمیه اصفهان:

سامانه آزمون آنلاین حوزه علمیه اصفهان راه اندازی شد

سامانه آزمون آنلاین حوزه علمیه اصفهان راه اندازی شد
اصفهان - شمگانی با اشاره به راه اندازی سامانه آزمون آنلاین حوزه علمیه اصفهان، گفت: حدود ۱۲ هزار نفر آزمون در این سامانه تعریف شده است.

امین شمگانی مدیر واحد فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، از راه اندازی سامانه آزمون آنلاین حوزه علمیه اصفهان خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار پس از شرایط به وجود آمده به خاطر شیوع ویروس کرونا، سامانه آزمون آنلاین در حوزه علمیه اصفهان کلید خورد.

شمگانی در ادامه خاطرنشان کرد: در همان ابتدا که مسأله کرونا در کشور مطرح شد و کلاس ها به سمت غیرحضوری شدن رفت، جلساتی در این خصوص در شورای فناوری مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار شد و اجرایی شدن این طرح را پس از برطرف کردن مشکلات و آزمون و خطاهای لازم انجام دادیم.

مدیر واحد فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه در امتحانات جبرانی که اکنون درحال برگزاری است از سامانه آزمون آنلاین حوزه علمیه اصفهان استفاده می‌شود، اظهار کرد: اکنون 47 عنوان امتحانی در آزمون‌های جبرانی از طریق سامانه آزمون آنلاین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاحیه رسمی سامانه آزمون آنلاین حوزه علمیه اصفهان توسط آیت الله طباطبایی نژاد مدیر حوزه علمیه اصفهان انجام شده است، تصریح کرد: حدود 12 هزار نفر آزمون در این سامانه تعریف شده است و 4 هزار و 470 طلبه هم اکنون در این سامانه به صورت آنلاین در امتحانات خود شرکت می‌کنند.

شمگانی با اشاره به اینکه حوزه علمیه قم نیز سامانه آزمون آنلاین مخصوص به خود را دارد، اظهار کرد: در سامانه آزمون آنلاین حوزه علمیه اصفهان تلاش شده است تا شرایط بهتر و سامانه پیشرفته‌تری طراحی شود و امکانات خاص و منحصر به فردی در این سامانه طراحی شده است، هنوز امکاناتی نظیر پنل مراقبین این سامانه فعال نشده است و به زودی این امکانات نیز فعال سازی خواهد شد.

مدیر واحد فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 70 درصد مشارکت طلاب برای شرکت در آزمون جبرانی از طریق این سامانه صورت گرفته است و طلاب می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی «esfhozeh.ir/azmoon» از این سامانه استفاده کنند./1304/ت210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات