۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۶۱۵۱۱
حجت الاسلام حاجیانی خبر داد؛

آغاز هفتمین دوره سوگواره مجازی اشراق در محرم ۹۹

آغاز هفتمین دوره سوگواره مجازی اشراق در محرم ۹۹
تهران - حجت الاسلام حاجیانی از آغاز هفتمین دوره سوگواره مجازی اشراق خبر داد و گفت: ایده های نو در سوگواره مجازی اشراق مورد حمایت قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرتضی حاجیانی دبیر اجرایی هفتمین سوگواره مجازی اشراق، ظهر امروز در نشست خبری هفتمین سوگواره مجازی اشراق که در دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: سوگواره مجازی اشراق از سال 93 کار خود را از حوزه علمیه آغاز کرد و قدم قدم پیش آمد و تا به امروز که توانستیم سوگواره را در عرصه ملی برگزار کنیم.

وی افزود: در نظر داریم سوگواره را سال بعد در عرصه بین المللی نیز گسترش دهیم زیرا امام حسین(ع) شخصیتی فرا ملی و برای همه آزادگان جهان هستند؛ امام حسین(ع) خلاق ترین جریان رسانه ای عصر خودشان بودند.

حجت الاسلام حاجیانی بیان داشت: سوگواره از ابتدای محرم آغاز و تا پایان صفر ادامه خواهد داشت: امسال سوگواره به یاد روحانی جهادی مرحوم حاج احمد خسروی برگزار می شود تا فعالان فضای مجازی با تولید آثار و محتوا با یکدیگر رقابت کنند.

دبیر اجرایی هفتمین سوگواره مجازی اشراق جمع آوری و انسجام تولیدکنندگان رسانه ای و ترویج فضای عاشورایی را یکی از اهداف برگزاری سوگواره بیان کرد و گفت: بخش کنشگران عاشورایی یکی از بخش هایی است که امسال به سوگواره اضافه شده است که شامل بخش های ایجاد بحث در فضای مجازی، پاسخ به شبهات و سؤالات، حمایت از تولیدات و کنش های عاشورایی می شود.

وی با بیان این که شرکت در این سوگواره برای عموم آزاد است، ابراز کرد: بخش دیگر این سوگواره مربوط به ایده های نو می شود تا کسانی که ایده های نو و جدید دارند شناسایی و حمایت شوند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات