۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۵۷۸۵۲
حجت الاسلام نقدعلی:

دفاع از محرومان و رسیدگی به معیشت مردم اولویت مجلس انقلابی است

دفاع از محرومان و رسیدگی به معیشت مردم اولویت مجلس انقلابی است
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به مطالبات و معیشت جامعه و دفاع از محرومان اولویت مجلس انقلابی است.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه لطف رهبر معظم انقلاب شامل حال مجلس شد که به صورت ویدئوکنفرانس از ارشادات و رهنمودهای ایشان بهره بردیم، گفت: لطف مضاعف رهبر معظم انقلاب این بود که ایشان مجلس یازدهم را قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجلس توصیف کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امام خمینی انقلابی ترین شخص بودند و رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده‌اند که انقلابی هستند و با عنایت به شاخص بودن ایشان در انقلابی‌گری، وقتی به سیره رهبر معظم انقلاب و امام خمینی توجه کنیم مشاهده می‌کنیم که خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام از شاخصه‌های شخصیتی ایشان است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا رهبر معظم انقلاب ویژگی‌های انقلابی بودن را در مجلس یازدهم دیده‌اند که چنین توصیفی را مطرح کردند، تصریح کرد: پیگیری مطالبات و حقوق مردم، دفاع از محرومان و رسیدگی به مسائل مهم جامعه از جمله اقتصاد و معیشت و اولویت‌های فرهنگی از جمله مسائلی است که در دستور کار مجلس یازدهم قرار دارد.

حجت الاسلام نقدعلی خاطرنشان کرد: در این مدتی که مجلس یازدهم تشکیل شده است عمدتا صداهایی که از مجلس به گوش می‌رسد حول محورهایی است که نیاز کشور و خواسته و مطالبه مردم است، برخلاف بعضی مجلس‌ها در گذشته که شاهد توجه به مسائلی بودیم که اولویت مردم و کشور نبود.

وی ادامه داد: برمبنای پارامترها و فعالیت‌هایی که صورت گرفته است موجب شده تا رهبر معظم انقلاب چنین توصیف مهمی را پیرامون مجلس یازدهم مطرح کنند و این موضوع باید سرلوحه اقدامات مجلس قرار بگیرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قانونگذاری مطلوب در راستای سیاست‌های انقلاب اسلامی  و نظارت دقیق و مستمر بر اجرای قوانین و مصوبات و کار جهادی شبانه روزی وظیفه مجلس یازدهم است که با توصیفاتی که رهبر معظم انقلاب از این مجلس فرمودند این وظایف قطعا باید با دقت و اهتمام بیشتری انجام شود./1304/ت210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات