۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۵۵۶۵۹
مدیر حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

بهره مندی از ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان و تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی

بهره مندی از ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان و تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی
حجت الاسلام عبداللهی گفت: بر اساس تفاهم نامه همکاری حوزه و صدا و سیما از ظرفیت این رسانه در تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی و پخش برنامه های مورد نیاز جامعه استفاده می شود.

حجت الاسلام احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تبیین سبک زندگی اسلامی و ایرانی از برنامه های مهم و پیش رو بوده که در این زمینه تلاش می شود از ظرفیت حوزه علمیه به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به رسالت حوزه علمیه در هدایت دینی جامعه و مقابله با آسیب ها و هجمه های فرهنگی افزود: در این زمینه باید از ظرفیت طلاب، روحانیون، کارشناسان و علما به خوبی استفاده شود.

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه بر ضرورت همکاری صدا و سیما در زمینه نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی تأکید کرد و گفت: در این راستا برنامه ریزی لازم برای بهره مندی از ظرفیت شبکه افلاک استان صورت گرفته است.

وی در ادامه از انعقاد تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و صدا و سیمای مرکز استان خبر داد و یادآور شد: در این راستا مقرر شده است که برنامه های تلویزیونی و رادیویی شبکه افلاک نیازسنجی شود و مسائل و مشکلات جامعه مورد توجه قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: با بهره مندی از ظرفیت کارگروه اخلاق، احکام و هیأت اندیشه ورز مسائل مربوط به سبک زندگی، آداب و رسوم، مسائل فرهنگی و اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی در ادامه اذعان داشت: بر اساس این تفاهم نامه با بررسی های انجام شده، کارشناس و بحث برنامه مورد نظر معرفی می شود و از ظرفیت حوزه علمیه در تبیین مسائل فرهنگی و اجتماعی برنامه های مورد نیاز جامعه و مربوط به مسائل روز پخش می شود.

حجت الاسلام عبداللهی عنوان داشت: امید است با بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی و رسانه ای و تبیین مسائل مهم و روز جامعه بتوان در کاهش آسیب های اجتماعی و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی نقش آفرینی کرد./9451/ت210/ب1

ارسال نظرات