۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۳
کد خبر: ۶۵۵۰۸۰
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت راه اندازی قرارگاه عملیاتی تحقق شعار سال

ضرورت راه اندازی قرارگاه عملیاتی تحقق شعار سال
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت راه اندازی قرارگاه عملیاتی تحقق شعار سال تأکید کرد و گفت: سؤولان باید از همه توان و ظرفیت در جهت تحقق شعار سال استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه تحقق شعار سال که با حضور جمعی از مسؤولان در ساری برگزار شد بر ضرورت راه اندازی قرارگاه عملیاتی شعار سال تأکید کرد.
 
وی با بیان این که شعار سال  مقام معظم رهبری بسیار حکیمانه و جدی است، افزود: مسؤولان باید از همه توان و ظرفیت خود در جهت تحقق این شعار اقدامات جدی تری انجام دهند. 
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که نشست های عملیاتی و اجرایی جهت تحقق شعار سال باید مداوم باشد، گفت: از هر گونه نگاه شعاری نسبت به شعار سال باید به شدت پرهیز شود.
 
وی با بیان این که مسؤلان به دلیل اهمیت این موضوع باید به طور جدی در جلسات حضور پیدا کنند، افزود: باید تلاش کنیم تا بسترهای لازم به منظور تحقق شعار سال در کشور فراهم شود.
 
امام جمعه ساری با بیان این که زندگی باید بر محور علم، دانش و حکمت باشد، خاطرنشان کرد: ممکن است گاهی کاری علمی باشد اما حکمتی در آن وجود نداشته باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که با اختلاف و چند صدایی بودن امور به پیش نخواهد رفت، افزود: تفرقه در مسائل حکیمانه نیست و باید با وحدت آراء در یک مسیر مشخص حرکت کنیم.
 
وی با بیان این که پانزده سال است که مقام معظم رهبری هر سالی را با عنوان مشخصی نامگذاری می کنند، گفت: همه این نامگذاری ها حساب شده و با کار کارشناسی است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که شعار امسال نشان دهنده ضعف در تولید است، افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوانی را برای یک سال نامگذاری می کنند این وظیفه همه ما است برای تحقق آن تلاش کنیم.
 
وی، طرح کمک مؤمنانه را نمونه ای از وحدت و همبستگی میان مسؤولان در سطح کشور عنوان کرد و گفت: اگر در مسأله جهش تولید نیز سطحی برخورد شود به نتیجه مطلوب دست نخواهیم یافت.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که جامعه هدف باید همه سازمان های دولتی، غیر دولتی، تولیدکنندگان و اصناف باشد، ادامه داد: باید رفع مشکلات حساب شده و از دو منظر دولتی و مردمی صورت گیرد و با شنیدن این حرف ها موانع را رفع کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که همه مسؤولان باید برای تحقق شعار سال در میدان حاضر باشند، گفت: اگر موانع موجود برطرف شود به طور حتم ماشین تولید نیز به راه خواهد افتاد.
 
وی با بیان این که باید بر اساس اسناد بالا دستی و چشم انداز ۱۴۰۴ حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: به طور حتم با وحدت رویه در جامعه می توانیم در جهت جهش تولید گام های مؤثری برداریم./950/پ203/ق
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
احسنت
0
0