۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۴۶۹۱۲
مسؤول نمایندگی مرکز خدمات حوزه علمیه بروجرد خبر داد؛

فعالیت طلاب حوزه علمیه بروجرد در تولید ماسک مورد نیاز مردم

فعالیت طلاب حوزه علمیه بروجرد در تولید ماسک مورد نیاز مردم
مسؤول نمایندگی مرکز خدمات حوزه علمیه بروجرد گفت: با راه اندازی کارگاه خیاطی در مدرسه علمیه امام صادق (ع) و قرارگاه حضرت خدیجه بروجرد طلاب روزانه ۳۰۰ ماسک تولید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، احسان سلیمانی الیگودرزی، مسؤول نمایندگی مرکز خدمات حوزه علمیه بروجرد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: 200 طلبه بروجردی در کارگاه های ارتقای سلامت و با محوریت پیشگیری از شیوع کرونا شرکت داشته اند.

وی به فعالیت طلاب و وروحانیان برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: فعالیت تبلیغی و جهادی طلاب در زمینه روحیه بخشی به جامعه و ارائه توصیه های دینی و علمی برای مقابله با کرونا چشمگیر است.

مسؤول نمایندگی مرکز خدمات حوزه علمیه بروجرد خاطرنشان کرد: گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، محلات، مدارس علمیه و مساجد از روزهای آغاز شیوع ویروس کرونا از دیگر فعالیت جهای طلاب بوده است.

وی ادامه داد: طلاب بروجردی همواره در قالب گروه های جهادی در مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

سلیمانی الیگودرزی بیان کرد: تولید ماسک از سوی طلاب از دیگر اقدامات جهادی این قشر بوده و همواره دو گروه جهادی از طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران بروجرد در زمینه تولید ماسک مورد نیاز مردم فعالیت دارند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت چرخشی طلاب حوزه علمیه برادران و خواهران لرستان در کارگاه تولید ماسک قرارگاه حضرت خدیجه(س) بروجرد یادآور شد: در این مکان روزانه 300 ماسک تولید می شود.

سلیمانی الیگودرزی افزود: کارگاه خیاطی تولید ماسک در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد نیز راه اندازی شده است.

مسؤول نمایندگی مرکز خدمات حوزه علمیه بروجرد افزود: برای انجام امور مربوط به فوتی های کرونایی، هم اکنون یک طلبه در آرامستان بروجرد در حال فعالیت بوده و در صورت نیاز تعداد طلاب در آرامستان بروجرد افزایش خواهد یافت./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات