۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۴۳۴۳۲

خوش‌رقصی لس‌آنجلسی‌ها برای آل سعود

خوش‌رقصی لس‌آنجلسی‌ها برای آل سعود
رژیم آل سعود در طول دوران حیات کوتاه خود از هیچ جنایتی برای تسلط بر شبه‌جزیره عربستان کوتاهی نکرده و در این مسیر برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات جنایتکارانه‌اش از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کند تا افکار عمومی را از اقدامات پلید خود منحرف نماید.
به گزارش خبرگزاري رسا، رژیم آل سعود در طول دوران حیات کوتاه خود از هیچ جنایتی برای تسلط بر شبه‌جزیره عربستان کوتاهی نکرده و در این مسیر برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات جنایتکارانه‌اش از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کند تا افکار عمومی را از اقدامات پلید خود منحرف نماید. این رژیم که در آخرین اقدام وحشیانه خود دستانش به خون کودکان یمنی آغشته است از هر اقدامی برای پاک کردن این جنایت استفاده می‌کند. حتی برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های فرهنگی نیز جنایت‌های این رژیم منحوس در حق مردم عربستان و  یمن را به فراموشی نخواهد سپرد. به‌تازگی بن‌سلمان پادشاه عربستان به بهانه برگزاری جشن‌هایی بانام سند چشم‌انداز 2030 عربستان از خواننده‌های ایرانی مقیم لس‌آنجلس برای ترویج ابتذال و بی‌بندوباری و اجرای کنسرت در ریاض دعوت کرده است که این اقدام مقامات عربستان، به‌ویژه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان که به دنبال رسیدن به پادشاهی این کشور است حاکی از اسلام‌ستیزی در سرزمین وحی به شمار می‌رود.
 
جشنواره زمستان طنطوره یک جشنواره سالانه است که در شهر باستانی العلا در نزدیکی مدینه منوره در عربستان سعودی برگزار می‌شود. اولین دوره این جشنواره در دسامبر ۲۰۱۸ برگزار شد و خوانندگان و هنرمندانی از سرتاسر جهان در این جشنواره شرکت کردند. در سومین دوره این جشنواره و برای اولین بار هفت خواننده ایرانی نیز در این جشنواره شرکت کردند و دو شب آخر این جشنواره به موسیقی ایرانی با عنوان «شب فارسی» اختصاص یافت. «موسیقی بدون مرز» هم به‌نوعی شعار این فستیوال است. حضور خوانندگان ایرانی در جشنواره طنطوره صرفا یک فعالیت هنری نیست و رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته است. اینکه عربستان سعودی به موزیسین‌های مخالف نظام بهاداده و دو شب را به اجرای آن‌ها اختصاص داده است و از طرف دیگر هیچ خواننده و گروهی از داخل ایران به این جشنواره دعوت نشده، معنادار است. گویی که این جشنواره فقط خوانندگان مخالف جمهوری اسلامی را به رسمیت می‌شناسد.
 
در این کنسرت‌ها اجرای نامتعارف یکی از خواننده‌های بی‌هویت به نام «ساسی مانکن»  با موضوع کودک‌آزاری و حمله به آموزش‌وپرورش و استفاده از عبارت‌های جنسی، با انتقادهای فراوان اهالی فرهنگ و هنر همراه بوده است و آن‌ها این اجرا را باعث آسیب جدی به قشر کودک و نوجوان می‌دانند. این اجرا که به‌تازگی در فضای مجازی منتشرشده موج گسترده‌ای از اعتراضات فعالان عرصه موسیقی را هم به همراه داشت که چگونه این خواننده برای رسیدن به دلارهای سعودی اقدام به هر عمل زشت و سخیفی حتی در قبال کودکان و نوجوانان می‌زند.

*دلیل خداحافظی از موسیقی به علت رواج کارهای سخیف

به‌منظور بررسی دلایل دعوت از خوانندگان ایرانی مقیم لس‌آنجلس با خشایار اعتمادی، خواننده  باسابقه موسیقی پاپ که به‌تازگی از دنیای موسیقی خداحافظی کرده به گفت‌وگو پرداختیم که این خواننده به در خصوص ابتذال در موسیقی گفت: « دلیل  خداحافظی من از خوانندگی و موسیقی حضور و وسعت این‌گونه آثار مبتذل بود که باوجود بیش از 30 سال کار در حوزه موسیقی و خوانندگی تصمیم به کناره‌گیری کردم.»

وی با انتقاد از سیستم نظارت بر موسیقی در داخل کشور گفت: «اعتقاددارم که سیستم فرهنگی داخل کشور با مشکل مواجه است و هیچ نظارتی بر این‌گونه آثار مبتذل در عرصه موسیقی وجود ندارد. تا اوایل دهه 80 آثار خوب و تأثیرگذاری در حوزه موسیقی ساخته می‌شد اما حرکت‌های  هدایت‌شده باعث شد که ذائقه مردم به سمت کارهای مبتذل شنیداری سوق پیدا کند که امروز شاهد اوج گرفتن این آثار سخیف و مبتذل هستیم.» این خواننده موسیقی پاپ ادامه داد: « با افول موسیقی شاهد حمایت ازاین‌گونه موسیقی شدیم که به‌راحتی در رسانه ملی نیز ورود پیدا کردند. همزمان شبکه‌های معاند و رسانه‌های مجازی نیز این آثار را به‌طور مستمر پخش کردند درحالی‌که اگر ما یعنی حامیان و مسئولان، گوش مخاطبان موسیقی را درست تربیت می‌کردند الان  نگران این ابتذال در موسیقی و حرکت‌های سخیف و تخریب‌کننده در جامعه نبودیم.»
 
*مخالفت با لومپن‌ها و پوپولیست‌ها در حوزه موسیقی 
 
اعتمادی، با اشاره به تلاش‌های برخی از هنرمندان برای جلوگیری از پخش آثار مبتذل در حوزه موسیقی گفت: «  در آن دوره اگر ما به انتقاد از این نوع موسیقی می‌پرداختیم این نقد به ما وارد می‌شد که حسادت می‌کنیم و از پیشرفت رقبا در حوزه موسیقی نگران هستیم درحالی‌که صحبت نسبت به ورود لومپن‌ها و پوپولیست‌ها به عرصه موسیقی هشدار می‌دادیم اما الان فضای رسانه‌ای کشور نگران وضعیت پیش‌آمده است.»

وی در خصوص اجرای برخی از هنرمندان در کشورهایی مثل عربستان سعودی و حضور در شبکه‌های معاند رژیم گفت: «به‌طور خاص از هیچ هنرمندی نام نمی‌برم و درباره او صحبت نمی‌کنم اما اگر فضای داخل کشور بستر حمایت را از هنرمندان ایجاد می‌کرد و مسئولان آسیب‌شناسی صحیح نسبت به این قضیه داشتند هنرمندان وارد این بستر نمی‌شدند لذا نباید به دنبال مقصر باشیم چراکه ما عرصه را خالی کردیم و اجازه حضور آن‌ها در شبکه‌های معاند را دادیم.»

این خواننده موسیقی پاپ با انتقاد از این‌که بعد از بی‌توجهی مسئولان به حوزه موسیقی کشور مسئله کاسبی از موسیقی پررنگ شد، خاطرنشان کرد: « درواقع مسئولان فرهنگی ما فراموش کردند که به مسئله فرهنگ و هنر جامعه توجه و بستر لازم را برای رشد فرهنگ و هنر کشور ایجاد کنند چراکه این نوع موسیقی با فرهنگ کشور ما همخوانی نداشت لذا رسانه‌های معاند گوی سبقت را از ما گرفتند و توانستند هنرمندان ما را جذب کنند برای همین باید بپذیریم که در این زمینه قصور جدی داشته‌ایم و نباید به دنبال مقصر بود  هرچند من هم نسبت به جریانات موسیقی در کشور معترض هستم اما این گلایه‌مندی را با رسانه‌های داخل کشور مطرح کرده‌ام و به دنبال گفت‌وگو با رسانه‌های معاند نبوده‌ام.» /1360/
منبع: رسالت
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
سالهاست خودمونو کشتیم تا ثابت کنیم این جماعت لس آنجلسی یه مشت آدم وطن فروش بی ارزش هستن که به خاطر پول حاضرن همه چیشونو بفروشن...
حالا خودشون دارن اعتراف ‌میکنن!

ابی: من احساسی زیبایی دارم نسبت به عربستان و در مقابل احساس "خیلی بدی" دارم نسبت به ایران.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
ابی بعد از اجرا تو فستیوال طنطوره، میگه احساس زیبایی داره برای عربستان و احساس خیلی بدی داره برای ایران؛ کاش یکی به این بی‌وطن بگه ما همینجوریشم به عنوان یه بی‌شرف قبولش داریم، دیگه لازم نیست برای اثباتش اینقدر پاچه دشداشه بن‌سلمان رو بماله و برای دلار بیشتر، مجیز عربستان رو بگه!
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
نام این عنبرنسایِ گوسفند، ابراهیم حامدی معروف به اِبی است؛ ابی خان می‌گوید "من احساس زیبایی دارم برای عربستان و در مقابل احساس خیلی بدی برای ایران دارم!"
چقدر چندش‌آور است قیافه موجودی که احساس زیبایی نسبت به ملک‌سلمان و‌ گوساله اش بن‌سلمان داشته باشد
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
تویی که از بن سلمان حمایت میکنی، در جنایات بن سلمان شریکی. منتظر باش تا در قیامت به جرم قتل عام کودکان یمنی محاکمه بشی.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
اماکن مقدس بدلیل حفظ سلامت از خطر کرونا بسته اما کنسرت بر قرار !
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
اين عربستان خبيث و همدست صهيونيسم فراماسونري نحس و نجس شيطاني ،يكي از اهدافشون كشتن كودكان معصوم هست ... اللهم عجل لوليك الفرج به حق حضرت زينب سلام الله عليها آمين
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
منافقین وطن فروش رفتند و نوکری صدام را کردند . این آشغالهای لس آنجلسی بی وطن هم نوکری گاو شیرده مریض کودک کش را.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
چی بگم والا ؟ یادمه وقتی شادمهر از ایران رفت ناخودآگاه یاد این مثال افتادم : خر چه داند قیمت نقل و نبات
1
0
صبا راد
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
کشوری که جیره خورش هستی و کشوری که پول کنسرتت رو داد هردو نه تنها موشک رو سر بچه ها میندازن بلکه داعش رو فرستادن سر بچه ها رو ببره. این لاطائلات رو خودت هم باور نداری ولی طبق معمول همش برا پوله.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
این منطق قرآنه که انسانهای خبیث و شیطان صفت ولی و سرپرستی دارند که ابلیس نام داره من به خواننده وطن فروش ، پَست و بی غیرت تبریک میگم که به دامن ولی و سرپرستش (اصحاب نار) پناه برده قطعاً همنشین برازنده ای در دنیا و آخرت پیدا کرده. وَالَّذِينَ كَفَرُوا أَوْلِيَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَٰئِكَ أَصْحَابُ النَّارِ ۖ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
کسی که خدارو فراموش میکنه عاقبتش میشه خائن به دین و وطنش
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
غیر از این باصطلاح خواننده عده دیگری از هم پالکی ایشان هم در این کنسرت ها در عربستان باصطلاح هنر نمائی کردند. سئوالاتی که پیش میاد : 1- چند تا ایرانی یا فارسی زبان در عربستان در این کنسرت ها شرکت کردند.؟ 2- هدف عربستان از برگذاری این کنسرت ها چیه؟ 3- آیا این یک نوع باج به خواننده های لس آنجلسی که دیگه تاریخ اعتبارشون تموم شده نیست؟ 4- این باصطلاح خوانندگان آیا منتظر هستند که ایرانیان داخل وطن باز هم از اونا طرفداری کنند در حالیکه عربستان دشمن ایرانه؟ 5- برای پول در خاک دشمن خوندن شرم آوره
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
شادمهر خیلی وقته تو جایی زندگی میکنه که سانسور خبری شدید وجود داره.. ایشون شاید حتی اطلاع درستی از وضعیت یمن هم نداشته باشه.. موضوع جنگ و ویرانی تو کشورهای پیشرفته و جهان اول، موضوع مهمی محسوب نمیشه و بحث اول اکثر مردمانشان پول، میگساری، روابط عاطفی، شغل و بزن بکوب هست... به امثال شادمهرها نمیشه خرده گرفت، چرا که سواد درست و حسابی واسه تحلیل و آنالیز سیاسی و روابط منطقه ای رو ندارن (که اگه داشتن نمیرفتن مطرب بشن!!)... برای اینها عربستان با بورکینافاسو، تهران، میانمار، دهلی نو یا ژوهانسبورگ فرقی نمیکنه... اینها طرفدار پول هستن و واسه هر کسی که پولشو بده میخونن... اصلاحات بن سلمان هم بجایی نخواهد رسید... با برگزاری چند تا کنسرت فکسنی و برنامه های رنگی گذشته کثیف آدم پاک نمیشه... اصلاحات، از عقل و تفکر شروع میشه و یک عربستانی هیچوقت نمیتونه ادای آدمهای فرهیخته رو دربیاره چرا که درون این پوسته ی بیرونی و زیبا، هسته چرکین و گندیده و عقب افتاده ای وجود داره که با کوچکترین انتقاد بیرون میزنه و منجر به تکه تکه کردن منتقد میشه!! مطمئن باشید علمای مرتجع عربستان قبل از بروز هر گونه اصلاحات اساسی با قدرتی که دارن ایشون رو از سر راه برخواهند داشت... من فقط دلم به حال جوانان مملکتم میسوزه که این برنامه های باصطلاح اصلاحاتی رو پتکی کردن واسه کوبیدن نظام و خودی ها!! ته قضیه جالب خواهد بود...
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
مشخص شد اینها فقط دشمن نظام نیستن،دشمن ایران و ایرانی هستن! وگرنه چه دلیلی داره تو خاک عربستان که قرنهاست دشمن ایران و ایرانی است کنسرت برگزار کنه؟! حتما منظورش اینه که ایران هست که بمب روی سر کودک میندازه.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
عربستان واسه اصلاحاتش کنسرت گذاشته و فکر میکرد مردم از تمام دنیا به سمت عربستان هجوم خواهند برد واسه شرکت در این کنسرت ها!! ولی بروز کرونا و کنسلی پروازها تمام برنامه های این وهابی ها رو بهم ریخت... در طول کنسرت دوربین حتی واسه یک دقیقه هم فیلمی از تماشاگرها پخش نکرد و این میتونه ۲ دلیل داشته باشه: یا اونقدر استقبال ناچیز و تماشاگر کم بوده که کارگردان از خیر نشون دادنش گذشته؛ یا هم تماشاگرها عمدتا عربستانی (داخلی) بودن که این برای یک فستیوالی که قرار بود بین المللی باشه تاسف بار محسوب میشه... بهر حال عربستان فکر کرده همه دنیا مثل خودشون ندیدپدید هستن و کنسرت ندیدن!! در حالیکه تو مملکت ما و حتی دنیا قرنهاست که کنسرت برگزار میشه و یک سرگرمی خیلی معمولی محسوب میشه...
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
سواستفاده از هنرمندان برای فریب افکار عمومی چیز تازه ای نیست و همین جایزه دادن و جایزه گرفتن فیلم های کشورمان در جشنواره های غرب هم برای تخریب چهره جامعه ایرانی در جهان صورت میگیرد ! دشمنان ایران عزیز دنبال افرادی هستند که علیه کشور و حکومت خود برای غرب خوش خدمتی میکنند و ادای روشنفکری در می آورند و تمام اطلاعات لازم را در اختیار دشمن قرا می دهند که گاهی باید از خود پرسید که ایا چنین افرادی ساده لوح و یا خاین اند !! که با غرب علیه کشورشان همصدا می شوند..... ! و حتا با تولید صدا و تصویر ضد ایرانی ( به خیال خود انتقادی!) مورد تشویق و احترام غربی ها قرار می گیرند و غافلند که غربی ها تلاش دارند مردم را از دست آورد ها و توانایی های خود دلسرد کنند و از مسولان دلسوز و انقلابی خود دور سازند ! و غربی ها و در اصل دشمنان قسم خورده از نقطه ضعف سلبرتی ها که دچار خود بزرگ بینی کاذب. شده اند ! بخوبی آگاهند و نهایت بهره را می برند که میدانند که میشود برخی از آنها را با پول خرید ! و برای پول حتا ناموس خود که وطنشان است را دو دستی تقدیم دشمن میکنند من اسم این جماعت را فاحشه های هنری می نامم که متاسفانه از این نوع در سیاست و اقتصاد و غیره هم وجود دارد . بر همگان پر واضح است که دولت های غربی برای تسلط دوباره بر امور کشور مان به هر جنایتی دست میزنند و اولین قدم : تخریب چهره مقدس جمهوری اسلامی و تفرقه اندازی در بین مسولین دلسوز با مردم و تهدید نشان دادن ایران مستقل به امنیت جهانی است ! هدف تمامی دولت های غربی بدون شک براندازی حکومت جمهوری اسلامی است تا به منابع سرشار ایران از هر جهت دست یافته و سرنوشت مردم انقلابی را به دست بگیرند و خنده ها و تظاهر به دوستی و نزدیکی و سخنان دلسوزانه و احساس همدردی و .. فریب مردم و ترفند های این سیاست استعمار و استثمار ی است که هر دست آورد و توانایی و پیشرفت کشورمان را مورد تمسخر قرار میدهدو تلاش دارند کم اهمیت جلوه داده و خود را بزرگ و شکست ناپذیر جلوه دهند ! . اگر فلان خواننده لس انجلسی بی هنر که من دوست ندارم حتا نامش را بیاورم تنها آلت دست دشمنان و به اصطلاح ( با خربزه زیر بغلشان گذاشتن ) به خدمت خود در می آورند برایشان مصرف داخلی دارد که نشان دهند حتا خود ایرانی ها از حکومت خود ناراضی هستند و در جامعه باز و خوب عربستان امکان شکوه دارند و درد دل خود را در عربستان به زبان می آورند و البته این کنسرت ها از سالیان زیاد در امارات جریان دارد !! در انتها باید گفت هر کسی که در زمین دشمن بازی می کند و موجب خوشحالی دشمن و نا امیدی مردم میشود خاین است چه در داخل و چه در خارج سکونت داشته باشد چرا که در انتخابات ریاست جمهوری هم شخصی ادعا میکرد که با کمال علاقه به صدای فلان خواننده را گوش میدهد همان خواننده ای که از اغتشاشات سال ۸۸ حمایت و حتا آهنگی را برای آن اجرا کرد و در خارج با دشمنان همصدا شد و در مصاحبه هایش شدید ترین تهمت ها را به نظام مقدس جمهوری اسلامی روا داشت و بهاییان بی بی سی از خوشحالی در پوست خود نمی گنجیدند !! هموطنان عزیز چنین کنسرت های ضد ایرانی و دشمن پسند و تجمع های ضد ایرانی چند نفر در این جا و آنجا آب در هاون کوبیدن دشمنان نگون بخت است و دلیل بر ضعف و شکست انها در عرصه های مختلف در مقابل شما مردم بزرگ و انقلابی و طرفدار استقلال و آزادی است .
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
باید دید انگیزه شادمهر از حضور در عربستان چی بوده اگر مشکل مادی بوده باید به ایشان گفت یک ایرانی اصیل هیچوقت از دشمنش درآمدی رو بدست نمی یاره چون دشمن از او علیه کشورش بخوبی بهره برداری می کنه اگر میخواسته با اولین آهنگش عربستانی ها رو خجالت بده باید گفت اونها خیلی بی شرم و حیا هستند و از این که با این آهنگ میخواستی کنایه به اونها بزنی تاثیری نداره در هر صورت با رفتنش به عربستان ما رو دشمن شاد کردو از این بابت باید از مردم ایران عذرخواهی بکنه.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
یمن، سوریه، عراق، افغانستان و جنایات پشت جنایات و سعی در عقب نگاه داشتن ایران و برچیدن پرچم ایران در قله های بین المللی و ایران را نوکر سردمداران امریکایی کردن، حاصل تفکر سردمداران امریکایی است و وجدان باید داشت، نباید فریب شیطان را خورد که نسبت به ایران مسیولید و ایران زیر پرچم مزین به نام خداوند یکتا در همه ی زمینه ها پیشرفت خواهد کرد و سردمداران امریکایی هیچ غلطی نمی توانند کنند.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
بدبختی چیست؟ بدبختی این است که در یک زمان، ادعای ارادت به حضرت زهرا سلام الله علیها را داشته باشی، اما در گذر زمان چنان به لجن کشیده شوی که نوکری بزرگترین دشمنان حضرت را کنی! نوکری کسانی که حرم فرزندان حضرت را با خاک یکسان کرده اند و خون شیعیان حضرت را مباح می دانند! *** خدایا ما را بر محبت حضرت زهرا سلام الله علیها و فرزندانشان بمیران! *** خدایا ما را تا دم مرگ از آنان جدا مساز! *** خدایا ما را بر دشمنیِ دشمنان آن حضرت بمیران! *** خدایا شاهد باش که ما از بن سلمان و ترامپ و نتانیاهو و همه دوستان و حامیان آنها بیزار و متنفریم، این نفرت را مایه تقرب به خودت در دنیا و آخرت قرار بده!
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
آقای شادمهر عقیلی، خودت بهتر و بیشتر از همه خبر داری که تا چه حد کار زشتی انجام داده ای، مردانه از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کن و از عناصر طاغوتی و فراری و فاسدی چون ابی و امثال او تبری کن.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
موسیقی و هنر تیغ برنده ای هست که اگر جز افراد خاص و مسلط به نفس خودشون وارد بشند، فقط ضلالت داره. الان وضعیت خیلی از فعالان هنری رو ملاحظه کنید. رفتارشونو بررسی کنید. امثال شادمهرها زیاد بودند و هستند، یک روزی با تم مذهبی میخونند، لازم باشه توی هیئت، یک روز هم در آغوش سعودی! چون به هر قیمتی شده مایل هستند هنر خود (نمایی) رو نشون بدن. ولی حالیشون نیست بعلت عمل خودشون تمام تار و پود جانشون آلوده شده و پوسیده. با مصرف اشتباه این هنر! موسیقی حکم سمی داره که دست متخصصش میتونه داروی حیات بخش باشه و دست مدعی هاش کشنده برای خودشون و دنباله رو هاشون. خود کرده رو تدبیر نیست. خرابی ایشون یکسال دو سال نیست و یک مورد نیست
1
0