۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۶۴۳۲۱۸

غرس نهال توسط نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

غرس نهال توسط نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان
به‌مناسبت هفته‌ منابع طبیعی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان صبح امروز یک اصله نهال غرس کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان صبح امروز پس از غرس یک اصله نهال که با حضور مدیران، معاونین وجمعی از پرسنل سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری استان انجام شد، نهال کاری را در راستای اهتمام توجه به اهمیت طبیعت و حفظ محیط زیست که در معارف اسلامی بر آن تاکید شده، عنوان کرد.

وی ضمن تقدیر از فعالان حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌ها و نهادهایی که در حوزه افزایش فضای سبز و نهال کاری فعال هستند با اشاره به شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه، بیان کرد: باید به توصیه‌های پزشکی عمل کرد و اقدامات و فعالیت‌های لازم برای جلوگیری از شیوع این ویروس انجام داد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه در ایام ماه رجب قرار داریم و برگزاری نمازهای جمعه و جماعات در راستای پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل است، خاطرنشان کرد: باید از فرصت ماه رجب برای دعا و استغفار و تزرع و ابتهال به درگاه خداوند متعال استفاده کنیم و با توسل به پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از خداوند در خواست کنیم تا این بلا و بیماری را از کشورها و جوامع اسلامی بردارد. در این ایام که در خانه بیشتر دیگر ایام قرار داریم، انس با قرآن کریم و دعا کردن را نباید فراموش کنیم و خود را آماده ورود به ماه مبارک رمضان کنیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات