۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۶۴۳۱۱۹
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

استفاده از ظرفیت مبلغان بومی در بقاع متبرکه

استفاده از ظرفیت مبلغان بومی در بقاع متبرکه
معاون فرهنگی اوقاف لرستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و برای جلوگیری از فراگیر شدن این بیماری امسال مبلغان غیر بومی به استان لرستان اعزام نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‎الاسلام محمدجواد عباس‎زاده، امشب در جمع خبرنگاران گفت: امسال تجمع در بقاع متبرکه به دلیل شیوع بیماری کرونا ممنوع شده است و از ظرفیت مبلغان غیر بومی استفاده نمی شود.

وی با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا افزود: روزانه بقاع متبرکه استان ضدعفونی می شوند.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان ادامه داد: با توجه به روند صعودی آمار مبتلایان به کرونا در استان امسال طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه برگزار نخواهد شد.

وی اظهار داشت: در بقاع متبرکه امسال پایگاه های سلامت برپا خواهد شد و این طرح جایگزین طرح آرامش بهاری است.

حجت الاسلام عباس زاده بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی و جدی گرفتن بیماری کرونا از سوی مردم تأکید کرد و گفت: مردم نقش بسزایی در کنترل و مهار بیماری کرونا دارند و اگر این بیماری را جدی نگیرند، اوضاع قابل کنترل نمی شود.

وی بر ضرورت توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم تأکید کرد و اظهار داشت: در ایستگاه های سلامت اقلام بهداشتی و ژل ضدعفونی با نظارت علوم پزشکی توزیع می شود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات