۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۶۳۹۰۷۱
حجت الاسلام موسوی:

یوم الله ۲۲ بهمن تجلی اراده ملت ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب است

یوم الله ۲۲ بهمن تجلی اراده ملت ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب است
سرپرست حوزه علمیه لرستان با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این حضور تجلی دفاع از دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی بیان داشت: شهید سلیمانی الگوی مقاومت و جهاد در راه خدا است.

وی 22 بهمن را جشن بزرگ عزت و اقتدار ملی خواند و افزود: مردم در راهپیمایی امروز حماسه ای تاریخی خلق می کنند و این حضور تمام نقشه های استکبار را نقش بر آب می کند.

سرپرست حوزه علمیه لرستان عنوان داشت: 22 بهمن تجلی وحدت و همدلی و همبستگی ملت ایران اسلامی است و این حضور به معنای ایستادگی پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب خواند و یادآور شد: مردم در دوران انقلاب و تبعیت از فرمان امام راحل در شکست رژیم ستم شاهی نقش آفرینی کردند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: امروز نیز مردم به صحنه آمده اند تا بگویند گوش به فرمان ندای رهبری هستند و این حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجلی نقش مردم در تداوم راه انقلاب است.

وی با اشاره به نقش مردم در خنثی کردن توطئه های دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی گفت: حضور ملت ایران اسلامی تجلی دفاع از دستاوردهای انقلاب و ادامه راه شهدا است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات