۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۳۸۹۵۴
آیت الله کعبی:

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن واجب شرعی و سیاسی است

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن واجب شرعی و سیاسی است
آیت الله کعبی گفت: به حکم عقل و شرع، شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که سبب خشم و تضعیف دشمنان می‌شود، ضروری است.
آیت الله عباس کعبی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: ملت ایران ۴۱ سال اقتدار و پیشرفت را در سایه حضور در صحنه و شکل دهی حماسه یوم الله ۲۲ بهمن آفرید و خوزستانی‌ها پیشگام و پیشتاز حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه سبب خلق اقتدار و انسجام ملی و تقویت امنیت ملی می‌شود، خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سبب ضربه سهمگین به دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی به ویژه آمریکا و صهیونیسم است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با دعوت از عموم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بیان داشت: حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا و لبیک گویی به ندای رهبری و ولی فقیه است.

آیت الله کعبی با اشاره به همزمانی یوم الله ۲۲ بهمن و چهلم شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: خوزستانی‌ها همگام با ملت ایران در پاسداشت و تکریم این شهدای گرانقدر و همراهی با مقاومت منطقه در انتقام خون شهید سردار سلیمانی و مطالبه خروج آمریکایی‌ها از غرب آسیا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شرکت می‌کنند.

وی شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را یک اقدام صحیح سیاسی و واجب شرعی و سیاسی و انقلابی برشمرد و افزود: به حکم عقل و شرع، شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که سبب خشم و تضعیف دشمنان می‌شود، ضروری است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: همچون قطره‌ای در دریای بیکران، در کنار ملت ایران در راهپیمایی حماسه ساز و اقتدار آفرین ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات