۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۳۸۷۴۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

تقویت جایگاه ولایت و رهبری مهم ترین دغدغه آیت الله طبرسی بود

تقویت جایگاه ولایت و رهبری مهم ترین دغدغه آیت الله طبرسی بود
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آیت الله طبرسی در دفاع از ولایت و رهبری قاطع بود، گفت: این مجاهد نستوه پیرو حقیقی ولایت و رهبری بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در ستاد ارتحال آیت الله طبرسی که با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در ساری برگزار شد، با تسلیت ارتحال آیت الله طبرسی، از ایشان به عنوان شخصیتی انقلابی، ولایی، مردمی و خدوم یاد کرد و گفت: این عالم وارسته چهل سال در سنگر امامت جمعه ساری و دو دهه در جایگاه نمایندگی، ولی فقیه در استان خدمات ماندگار و ارزشمندی از خود به یادگار گذاشته است.
 
وی، آیت الله طبرسی را محور وحدت و همدلی در سطح استان معرفی کرد و افزود: این عالم ربانی عمر با برکت خود را صرف خدمت به اسلام، انقلاب و مردم کرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آیت الله طبرسی در دفاع از ولایت و رهبری قاطع بود، خاطرنشان کرد: این مجاهد نستوه در آخرین لحظه از عمر با برکت خود پیرو حقیقی ولایت و رهبری بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که این عالم وارسته در نهضت مبارزات انقلاب پیشگام بود، بیان داشت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز آیت الله طبرسی همواره در صف نخست دفاع از انقلاب، نظام و رهبری حضور داشت.
 
امام جمعه ساری با بیان این که مواضع اصولی و شفاف آیت الله طبرسی در دفاع از انقلاب و ولایت بر همگان روشن است، خاطرنشان کرد: رفتار، اعمال و سخنان این عالم وارسته همواره در مسیر تقویت جایگاه ولایت و رهبری بود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آیت الله طبرسی اهتمام ویژه‌ای نیز نسبت به امور حوزه‌های علمیه و تربیت طلاب جوان داشت، تصریح کرد: ایشان همواره نسبت به تربیت طلاب مهذب و انقلابی دغدغه مند بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم تشییع و یادبود این عالم وارسته در مازندران تأکید کرد و گفت: باید مراسم ایشان هم در ساری و هم در قم در خور شأن ایشان برگزار شود.
 
وی با بیان این که به طور حتم مردم ولایت مدار و عالم دوست مازندران صحنه دیگری از عشق و علاقه خود به روحانیت و مرجعیت را در روز تشییع پیکر این عالم وارسته به نمایش خواهند گذاشت، افزود: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم بهره گرفته شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات