۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۳۸۴۹۱

حضور طلاب و روحانیان حوزه علمیه کرمان بر سر مزار سردار سلیمانی

حضور طلاب و روحانیان حوزه علمیه کرمان بر سر مزار سردار سلیمانی
حجت الاسلام مومنی گفت: طلاب و روحانیان استان کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.
حجت الاسلام مومنی معاون تهذیب حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، از حضور طلاب و روحانیان استان کرمان در گلزار شهدای کرمان خبر داد.

وی با اشاره به ششمین روز از ایام الله دهه فجر، اظهار داد: امروز صبح طلاب و روحانیان کرمان در گلزار شهدای این شهر به شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

حجت الاسلام مومنی با توجه به این که در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه حضور داشت، خاطرنشان کرد: این آیین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌ سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام حمید ملکی معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان و حجت‌الاسلام والمسلمین حسین الله‌وردی مدیر حوزه علمیه استان کرمان برگزار شد.

وی با بیان این که طلاب و اساتید حوزه علمیه کرمان با حضور بر سر مزار حاج قاسم سلیمانی با این سردار بزرگ ادای احترام کردند، ابراز داشت: ادامه دادن راه سردار حاج قاسم سلیمانی از مهم‌ترین وظایف طلاب و روحانیان استان کرمان شمرده می‌شود.
 
وی در پایان با تاکید بر این که طلاب وظایف مهمی در عرصه طلبگی دارند، گفت: طلاب با ادامه دادن راه شهدا می‌توانند به انقلاب و نظام اسلامی خدمت کنند./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات