۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۳۴۲۰۱
استاد حوزه علمیه خراسان شمالی:

عملیات تروریستی آمریکا به ضرورت محور مقاومت مشروعیت جهانی می‌دهد

عملیات تروریستی آمریکا به ضرورت محور مقاومت مشروعیت جهانی می‌دهد
استاد حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: عملیات تروریستی آمریکای جهان خوار عملاً به مقاومت و محور مقاومت و ضرورت حضور مقاومت در منطقه مشروعیت جهانی می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، استاد حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی، با اشاره به ویژگی‌های این شهید برجسته، اظهار کرد: باید این چهره تقویت شده و خدمات و برکات این شهید برای مردم تشریح و تبیین شود.

وی با اشاره به برخی از خدمات شهید سلیمانی، افزود: علاوه بر مجاهدت در جبهه مبارزه علی تکفیری‌ها، فعالیت این شهید در عرصه خدمات اجتماعی و مردمی هم برجسته است؛ به‌گونه‌ای که دستور مستقیم او در ورود مؤثر مواکب اربعینی در سیل فروردین ۹۸، در یادها ماندگار شده است.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: با این میزان خدمات و برکات، این افتخار بزرگ باید نصیب او می‌شد تا به دست شیطان اکبر و طاغوت اعظم به شهادت برسد.

وی افزود: در رابطه با اقدام ذلیلانه آمریکا باید به این موضوع توجه داشت که این عملیات یک عملیات تروریستیِ روشن و واضح است و سازمان ملل متحد باید در برابر آن موضع بگیرد، سکوت سازمان ملل محکوم است و نشان‌دهنده بی‌خاصیت بودن، این سازمان عریض و طویل است.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: عملیات تروریستی آمریکای جهان خوار عملاً به مقاومت و محور مقاومت و ضرورت حضور مقاومت در منطقه مشروعیت جهانی می‌دهد و آن را در افکار عمومی مقبول و باورپذیر جلوه می‌دهد.

وی تصریح کرد: طبق گفته نخست‌وزیر عراق در مجلس این کشور، شهید سلیمانی مهمان رسمی عراق بوده و لذا این اقدام مذبوحانه غیر از این‌که ناقض تمامیت ارضی عراق است، برخلاف همه پروتکل‌های موجود در این زمینه نیز هست.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: قوه قضائیه ایران و دولت جمهوری اسلامی باید با طرح دعوای حقوقی در سازمان‌های ذی‌ربط، از دولت استکباری آمریکا شکایت کرده و نهایت شدت و صلابت را در این زمینه به کار گیرد.

وی اظهار کرد: سخنان طوفانی سید مقاومت، فصل جدیدی را در تحقق انتقام سخت رقم خواهد زد و دولت تروریستی و ارتش تروریستی آمریکا باید تمام منطقه و جهان را برای خود و منافع خود ناامن بداند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات