۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۳۳۱۴۷
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت حرکت جامعه اسلامی به سمت جامعه پردازی و تمدن سازی

ضرورت حرکت جامعه اسلامی به سمت جامعه پردازی و تمدن سازی
امام جمعه ساری گفت: انقلاب اسلامی در یک سطح قابل قبولی دولت کریمه را شکل داده و باید امروز به سمت جامعه پردازی و تمدن سازی که مراحل آتی دولت کریمه است پیش برویم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش اساتید و مدیران گروه معارف دانشگاه‌های استان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان با بیان این که هر روز شاهد فتنه و توطئه جدیدی علیه نظام، اخلاق، معنویت، خانواده، جوان، فرهنگ و اقتصاد هستیم، خاطرنشان کرد: در این شرایط زمانه نیز با ما سر جنگ دارد و علیه ما توطئه می‌کند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایده و تز جدیدی را به دنیای امروز ارائه کرده است، گفت: دنیای امروز این تز و ایده ناب را نمی‌پسندد و بر علیه آن توطئه می‌کند، اما به لطف خداوند متعال این تز در حال پیش روی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که دنیا تز همراهی دین و سیاست را بر نمی‌تابد، خاطرنشان کرد: دنیای امروز پایان تاریخ را حکومتی می داند که در آن سیاست نباشد و لیبرال دموکراسی باشد این در حالی است که ما می‌گوییم پایان تاریخی حکومتی است که دین و دنیا در آن با هم باشد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که در این شرایط ما یک دولت کریمه می‌خواهیم، ادامه داد: در دولت کریمه نظام مدیریتی، حکومت حاکم بر جامعه و زعامت جامعه وظیفه دارد در راستای عزت اسلام حرکت کند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که ما نمی‌توانیم نهاد حکومت را فارغ از اندیشه‌های معنوی و اصالت‌های معنوی بدانیم، چون در آن صورت آن دولت کریمه نمی‌شود، تصریح کرد: نخستین مطالبه در دولت کریمه این است که عزت اسلام باید حفظ شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که در دولت کریمه نفاق و اهل نقاق باید ذلیل و اسلام عزیز شود، افزود: نفاق اگر کنار رود نتیجه آن می‌شود که همه مسؤولان ما آنچه را که می‌گویند همان را قبول داشته باشند و آنچه را که قبول دارند همان را نیز بیان کنند و شفاف باشند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، اسلام را دین کرامت معرفی کرد و با بیان این که دنیا را باید با کرامت آرایش کنیم، ادامه داد: در یک جامعه دینی کرامت انسان، خانواده و جوانان باید حفظ شود.
 
وی با بیان این که ما باید جامعه را از این وضعیت موجود به سمت وضعیت مطلوب هدایت کنیم، گفت: انقلاب اسلامی معجزه و تحول عظیمی در دنیای امروز ایجاد کرده و در یک سطح قابل قبولی دولت کریمه را شکل داده و باید در چنین شرایطی به سمت جامعه پردازی و تمدن سازی که مراحل آتی دولت کریمه است پیش برویم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات