۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۳۲۶۲۱
دبیر جامعه روحانیت کاشان:

گرامیداشت یوم الله ۹ دی سبب بیداری مردم و ناامیدی دشمن است

گرامیداشت یوم الله ۹ دی سبب بیداری مردم و ناامیدی دشمن است
حجت الاسلام شاه فضل گفت: گرامیداشت همه ساله حماسه 9 دی سبب بیداری بیش از پیش مردم و امیدواری دوستداران انقلاب و یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام شاه فضل در تفسیر قرآن که یکشنبه شب در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد با گرامیداشت یوم الله ۹ دی، گفت: ۹ دی یکی از مهمترین ایام الله انقلاب اسلامی ایران است که در تاریخ انقلاب برای همیشه باید ثبت و ضبط شود.

وی افزود: گرامیداشت همه ساله این حماسه بزرگ سبب بیداری بیش از پیش مردم و امیدواری دوستداران انقلاب و یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

دبیر جامعه روحانیت کاشان دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی را همیشگی دانست و با تأکید بر اینکه دشمنی ابرقدرت‌ها با انقلاب تمامی ندارد، ابراز داشت: مناسبت‌هایی مانند ۹ دی ماه باید را باید زنده نگهداشت تا  بالندگی خود را در برابر دشمنان حفظ کنیم.

به گفته وی، دشمنان اسلام و نظام ثابت کرده اند برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند و در چنین ایامی از فرصت مطالبات به حق مردم برای اهداف خود استفاده کرده اند.

حجت الاسلام شاه فضل گفت: مهمترین و بزرگترین ضربه‌ای که سران فتنه به انقلاب زدند امیدوارکردن دشمن بود و در مقابل بزرگ‌ترین دستاورد یوم الله ۹ دی مایوس کردن دشمن بود به طوریکه دشمن بعد از ۹ دی دیگر امیدی به ادامه دادن اغتشاشات نداشت، چرا که متوجه شده بود قاطبه مردم با انقلاب همراه هستند و حاضر نیستند به بهانه‌های واهی دست از امام و رهبری و شهدا بردارند.

وی ادامه داد: مردم ایران در پی جسارت‌هایی که از سوی حامیان فتنه نسبت به نماد‌های عزاداری امام حسین(ع) انجام شد و در کنار آن شاهد سکوت سران فتنه بودیم متوجه شدند که شال سبز یکی از سران فتنه دروغ و فریبی بیش نیست و باید با حضور حماسی از آرمان‌های انقلاب دفاع کرد.

دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: امروز متاسفانه در درون حاکمیت برخی از افراد نفوذی در رده‌های گوناگون آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و حرف‌های آن‌ها را تکرار می‌کنند و درصدد آسیب رساندن به انقلاب هستد که نیاز به هوشیاری است تا با سخن و قلم و رفتار خود به ویژه با حضور پرشور در انتخابات در پیش رو سبب مایوس شدن دشمن شده تا در پاسداشت خون شهدا سربلند باشیم./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات