۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۳۲۰۹۳
خیز محرومیت زدایی در هرمزگان؛

بهره‌برداری از ۱۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی در یک روز

بهره‌برداری از ۱۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی در یک روز
همزمان با برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان ۱۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی به نیابت از شهدای استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا، استان هرمزگان شاهد یک خیز عظیم در راستای محرومیت زدایی بود و دو باب واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از 740 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در روستای قلات بالا با حضور امام جمعه بندرعباس و استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح این طرح‌ها به صورت نمادین و به نمایندگی از 1500 طرح محرومیت زدایی استان هرمزگان بود که با همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه امام سجاد علیه السلام، نیروهای جهادی و بسیجی و مشارکت مردم و خیرین انجام شده است.

طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در راستای کنگره ملی 1500 شهید هرمزگان اجرا شده است که به تفکیک نواحی بسیج ناحیه سپاه، بندرعباس 264 پروژه، بستک 42 پروژه، بشاگرد 169 پروژه، جاسک 101 پروژه، بندر خمیر 48 پروژه، حاجی آباد 102 پروژه، بندر لنگه 84 پروژه، رودان 208 پروژه، سیریک 50 پروژه، قشم 139 پروژه، میناب 243 پروژه و پارسیان دارای 50 پروژه است.

سرهنگ آران مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: طرح‌های احداث مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی جمعا 740 پروژه بوده است که 700 پروژه به اتمام رسیده و 40 واحد مسکونی دیگر تا پایان سال تحویل صاحبشان خواهدشد.

وی افزود: هر واحد مسکونی 55 متر بوده و برای احداث هر متر آن یک میلیون و 200 هزار تومان هزینه صرف شده است.

آران خاطرنشان کرد: در راستای محرومیت زدایی طرح‌های دیگر مانند احداث و تکمیل مدرسه، تکمیل و احداث مسجد، آبرسانی روستایی و زمین ورزشی نیز به نیابت از 1500 شهید استان هرمزگان اجرا شده است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات