۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۳۱۹۳۸
فرمانده سپاه کردستان:

آمریکایی‌ها بارها ‌در برابر اقتدار نظام شکست را تجربه کرده‌‌اند

آمریکایی‌ها بارها ‌در برابر اقتدار نظام شکست را تجربه کرده‌‌اند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: حرکت انقلابی و عدالت‌خواهی ملت ایران منافع غربی‌ها را در خارج از مرزها به خطر انداخته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف که در سالن اجتماعات اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: حرکت انقلابی و عدالت‌خواهی ملت ایران منافع غربی‌ها را در خارج از مرزها به خطر انداخته است.

وی با بیان اینکه تمدن لیبرال غربی جز شرارت و کشتار انسان‌ها چیزی دیگری ندارد، افزود: دشمنان نظام به‌دنبال منافع شخصی خود و با استفاده از ترفندهای مختلف، می‌خواهند چوب لای چرخ پیشرفت انقلاب اسلامی بگذارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه روحیه ایمان، مسلمان بودن، وحدت و انسجام درونی و رهبری آگاه در کشور تبدیل به قدرتی بزرگ شده است؛ تصریح کرد: آمریکایی‌ها بارها و بارها در برابر اقتدار و صف واحده ایران شکست را تجربه کرده‌ و برای دنیا ملموس است.

وی ادامه داد: در برجام 5 قدرت برتر دنیا یک طرف و ایران هم طرف دیگر که این نشان از قدرت و توان جمهوری اسلامی و دنیا را مات و مبهوت کرده است.

سردار حسینی با یادآوری اینکه نقطه به نقطه خاک کشور به خون شهیدان رنگین است، گفت: استان کردستان بیش از 5400 شهید تقدیم انقلاب کرده و این امنیت و آسایش به آسانی به دست نیامده است.

وی اظهار کرد: دشمنان به هر شیوه‌ای به‌دنبال ضربه زدن به نظام و انحراف افکار جوانان هستند اما مردم فهیم، آگاه، شجاع، مومن و انقلابی با وحدت دست در دست هم داده و از منافع کشور دفاع می‌کنند چراکه همه ظرفیت‌ها و سرمایه‌ها متعلق به مردم است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات