۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۳۱۹۲۶
آیت الله اراکی:

امروز نشانه های شکست جبهه تفرقه گرا و پیروزی جبهه حق آشکار است

امروز نشانه های شکست جبهه تفرقه گرا و پیروزی جبهه حق آشکار است
آیت الله اراکی با بیان اینکه امروز نشانه های شکست جبهه تفرقه گرا و پیروزی جبهه حق آشکار است، گفت: ضربه زدن به اسلام مهمترین هدف جبهه تفرقه گرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی دبیر کل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، امروز در آیین تودیع و معارفه دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب که در همین مجمع برگزار شد، گفت: در سالهای اخیر دشمن برای ضربه زدن به اسلام چالش های فراوانی را در عرصه تقریب و وحدت جوامع اسلامی به وجود آورد تا این امر محقق نشود.

وی با اشاره به اینکه در طول این سالها رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده به مقابله با این چالش ها برخاستند، ادامه داد: مجمع نیز در این نبرد به عنوان نماینده معظم له به مقابله با تفرقه پرداخت.

آیت الله اراکی مهمترین هدف جبهه تفرقه را ضربه زدن به اسلام بیان کرد و گفت: شکست جبهه تفرقه و ایجاد وحدت در میان مسلمانان بزرگ‌ترین موفقیت و پیروزی جهان اسلام بود که با درایت و عملکرد صحیح رهبری محقق شد.

دبیر کل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: امروز همه شاهد نشانه های شکست جبهه تفرقه گرا و پیروزی جبهه حق هستند و امیدواریم به زودی این شکست به طور کامل محقق شود.

وی خدمت در این مجمع را توفیق الهی دانست و گفت: از امام زمان(عج) خواستار هستم رهبر معظم انقلاب را در نهایت سلامت و تندرستی بیش از گذشته در این مسیر موفق بدارد تا انقلاب مقتدرانه به سوی اهداف و آرمان های متعالی خود حرکت کند.

آیت الله اراکی در پایان موفقیت حجت الاسلام والمسلمین شهریاری را خواستار شد و ادامه داد: مجمع جهانی تقریب در حال تجربه دوره جدیدی از نشاط و توانمندی در راستای انجام فعالیت های تقریب است./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات