۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۳۱۱۳۷
آیت الله فقیهی:

دشمن از طریق ایجاد اختلاف و تفرقه در پی ضربه به انقلاب است

دشمن از طریق ایجاد اختلاف و تفرقه در پی ضربه به انقلاب است
آیت الله فقیهی وحدت و اتحاد حوزه دانشگاه  را از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: تدبیر رهبری در حوادث اخیر مانع از ادامه آشوب و دو قطبی سازی در جامعه شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن فقیهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه مجمع طلاب و فضلای اردکانی مقیم قم، با گرامیداشت هفته وحدت و حوزه و دانشگاه گفت: صفا و صمیمیت، علم و دانش، وفای به انقلاب و پایبندی به آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب از ویژگی های مردم یزد است.

آیت الله فقیهی وحدت و اتحاد حوزه و دانشگاه را از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: در رژیم پهلوی حوزه های علمیه با انقلاب همراه بود ولی در دانشگاه این موضوع مطرح نبود و زمانی که اتحاد حوزه و دانشگاه در این زمینه شکل گرفت و همه گروه های سیاسی، روحانیان و دانشگاهیان برای ایجاد حکومت اسلامی تلاش کردند، این انقلاب به ثمر رسید.

 وی با بیان اینکه دشمنان با توطئه های مختلف می خواهند انقلاب را نابود کنند،  ابراز کرد: دشمنان بدین نتیجه رسیده­ اند با حمله نظامی نمی­ توانند به نظام اسلامی ضربه وارد کنند و از این رو تنها مسیر برای ضربه زدن به انقلاب را ایجاد اختلاف و تفرقه میان امت اسلامی می دانند.  

عضو جامعه مدرسین بیان کرد: اسرائیل، آمریکا، عربستان و برخی کشورهای خلیج باهم متحد شده اند تا اینکه میان مردم متدین و انقلاب  اختلاف ایجادکنند و اگر در مسیر گسترش فتنه و اختلاف در کشور موفق شوند به اهداف شوم خویش دست پیدا خواهند کرد.

آیت الله فقیهی با اشاره به ضرورت گسترش اتحاد و انسجام ملی در جامعه بیان کرد: باید روحیه اتحاد و انسجام در میان مسوولان کشور و مردم جامعه تقویت و جلوی نفود منافقان و بدخواهان گرفته شود؛ این گونه انقلاب اسلامی از شر دشمنان در امان خواهد ماند وگرنه با ایجاد اختلاف میان مردم و دو قطبی شدن جامعه، انقلاب اسلامی دچار حوادث و فتنه های مختلف می شود.

آیت الله فقیهی بیان کرد: هر صدایی که بر طبل ایجاد تفرقه میان مردم، دانشگاهیان و حوزویان می کوبد، صدای دشمنان نظام اسلامی است.   

وی با بیان اینکه کشور دارای بهترین امنیت در سطح منطقه است، گفت: صفا، صمیمیت و صداقت در زندگی مردم جاریست، اما  برخی از مفسدان به جهت کسب منافع شخصی خویش با اختلاس و دزدی می خواهند چهره انقلاب را زشت جلوه دهند در حالی مردم، افرادی انقلابی و مدافع نظام و مطیع رهنمودهای رهبری هستند.

وی با اشاره  به حدیثی از رسول خدا(ص) گفت: انسان هایی برای جامعه ارزشمند و مفید هستند که در جامعه نفوذ داشته باشند و در جهت خدمت به مردم  و رفع گرفتاری های آنان تلاش کنند.

آیت الله  فقیهی بیان کرد: برخی با صرف پول های زیاد، رشوه و دروغ، و وعده­ های بی جا می خواهند برای خویش در انتخابات از مردم رأی جمع کنند، در حالی که افرادی که با مردم جامعه مدارا می کنند، در میان  آنها محبوب می شوند.

وی با اشاره به تدبیر رهبر انقلاب در آشوب های اخیر گفت: دشمنان در فتنه اخیر برای سرکوبی نظام اسلامی برنامه ریزی های زیادی کرده بودند و هم کنون سلاح هایی که  آنها که وارد کشور کرده اند، کشف شده است.

عضو جامعه مدرسین بیان کرد: در حوادث اخیر، رهبر انقلاب از شخصیت خویش در جهت حفظ امینت و آرامش کشور مایه گذاشته اند و  ایشان در  مسأله گرانی بنزین برخلاف برخی از دیدگاه ها، به حمایت دولت پرداخته اند و با تدبیر صحیح رهبر انقلاب نقشه دشمنان  بر هم خورد و  آنها در فتنه خویش ناکام ماندند./998/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
میثم صدیقیان
ارسال نظرات