۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۳۰۳۱۴
با حضور فعالان و متخصصان حوزه خانواده؛

جشنواره خانواده رضوی در مشهد برگزار شد

جشنواره خانواده رضوی در مشهد برگزار شد
نخستین رویداد ملی خلاقیت و نوآوری در عرصه خانواده با عنوان «جشنواره خانواده رضوی» در مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نخستین رویداد ملی خلاقیت و نوآوری در عرصه خانواده با عنوان «جشنواره خانواده رضوی» به همت بنیاد کرامت امام رضا علیه السلام و مشارکت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی و بنیاد ملی خانواده امروز در بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار شد.

فضه سادات حسینی، دبیر علمی این جشنواره در گفت و گو با رسا، گفت: این جشنواره برای اولین بار در کشور برگزار می شود و شهریورماه فراخوان جشنواره داده شد.

وی با اشاره به ارسال 412 طرح، ایده و تجربه به دبیرخانه علمی جشنواره، اظهار کرد: از زمان فراخوان این جشنواره هزار فعال حوزه خانواده در این جشنواره ثبت نام کرده و 412 طرح به دبیرخانه این جشنواره رسید و پس از داوری 63 طرح انتخاب شده و در داوری نهایی 30 طرح و ایده برای ارائه در این جشنواره برگزیده شد.

حسینی با اشاره به محورهای این جشنواره، ابراز کرد: آموزش و مشاوره خانواده، تسهیل در ازدواج جوانان، فرزند آوری و فرزند پروری و تحکیم خانواده و سبک زندگی چهار محور این جشنواره است.

دبیرخانه علمی جشنواره خانواده رضوی افزود: طرح ها پس از ارائه در این جشنواره توسط افراد حاضر داوری عمومی شده همچنین 5 داور به صورت اختصاصی به داوری پرداخته و در اختتامیه از آثار برتر تقدیر می شود.

وی با تأکید بر عملیاتی شدن طرح های برتر، گفت: یکی از ویژگی های طرح های برتر قابلیت عملی شدن آن ها است و بنیاد از آن ها حمایت مادی و معنوی خواهد کرد همچنین تلاش شده است تا طرح ها و ایده های فعالان، متخصصان، کارشناسان و دانشگاهیان در حوزه خانواده به دست مردم و سیاست گذاران برسد.

گفتنی است، این همایش به مدت دو روز از 21 تا 22 آذرماه با ارائه آثار منتخب در حال برگزاری است و در روز پایانی همایش از آثار برتر تقدیر می شود./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات