۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۲۷۷۱۲
مدیر حوزه علمیه بوشهر:

دولت اجازه افزایش قیمت کالاها را ندهد

دولت اجازه افزایش قیمت کالاها را ندهد
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر نگرانی اساسی مردم را افزایش قیمت دیگر کالاها دانست و گفت: دولت نباید اجازه دهد قیمت سایر اقلام افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه مردم در فتنه های مختلف بصیرت خود را نشان داده اند، گفت: مردم این بلوغ و آگاهی را دارند که صدای اعتراض خود را به گوش مسؤولان برسانند اما به اموال عمومی آسیبی نمی رسانند.

حجت الاسلام خدری با اشاره به اینکه دشمنان همواره درصدد هستند تا از مطالبات به حق مردم سوءاستفاده کنند، عنوان کرد: همانطور که رهبر انقلاب تذکر دادند تخریب کنندگان اموال عمومی اشرار هستند و صف آنها از مردم جداست.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیگانگان، ضد انقلاب و دولت های مرتجع منطقه مثل سعودی را همگی مزدور آمریکا دانست و افزود: با توجه به ضربه هایی که آمریکا و نوچه های او از محور مقاومت خورده اند، دائما به دنبال فرصت هستند تا ناامنی را به داخل کشور وارد کنند.

وی ابراز کرد: تلویزیون های بیگانه مانند بی بی سی به سرعت خود را در کنار آشوبگران قرار دادند و ماهیت خودشان را نشان دادند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه صف مردم از آشوبگران جداست، اظهار کرد: آشوبگران باید شناسایی و مجازات شوند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر نگرانی اساسی مردم را افزایش قیمت دیگر کالاها دانست و افزود: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب، دولت نباید اجازه دهد قیمت سایر اقلام افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه گلایه عمده مردم عدم اطلاع رسانی و توضیح متناسب برای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین است، گفت: باید در یک بازه زمانی مشخص ابعاد مختلف طرح افزایش بنزین برای مردم تبیین می شد اما با وجود انکار برخی از وزرای دولت، به یکباره قیمت بنزین افزایش پیدا کرد و این بی تدبیری صورت گرفت.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه آشوب و خسارت به اموال عمومی نتیجه بخش نخواهد بود، عنوان کرد: بر اساس مبانی مبتنی بر مردم سالاری دینی رهبری اختیاراتی را به سران قوا داده اند و مشکلات باید از طریق قانونی حل شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به اینکه درآمدهای حاصل از این طرح هر چه سریع تر باید به حساب مردم واریز شود، اظهار کرد: باید قبل از افزایش قیمت بنزین بخشی از این درآمد ها به حساب مردم واریز می شد.

وی با اشاره به اینکه مردم باید مواضع خود را در انتخابات بروز دهند، گفت: انتخاب صحیح در انتخابات زمینه برنامه ریزی های صحیح و حل شدن مشکلات را فراهم می آورد./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
ارسال نظرات