۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۶۱۵۰۵۹
امام جمعه پلدختر:

رقابت بین رسانه ها سالم و سازنده باشد

رقابت بین رسانه ها سالم و سازنده باشد
امام جمعه پلدختر با تأکید بر اینکه رقابت بین رسانه ها باید سالم و سازنده باشد، گفت: ضمن رقابت باید رفاقت ها پایدار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، امام جمعه پلدختر، بعدازظهر امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران به مناسبت چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه در کشور گفت: اقامه نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی در ایران تجلی وحدت و همدلی است.

وی افزود: نماز جمعه پایگاه معنویت و سیاست بوده و در این پایگاه مطالبات مردم و مشکلات آنان بیان می شود و به گوش مسؤولان می رسد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه به نقش رسانه در ارتقای جایگاه نماز جمعه اشاره و خاطرنشان کرد: رسانه در هر زمینه ای بهترین ظرفیت برای رشد و تعالی است و باید از ظرفیت رسانه در ارتقای معنویت و ایجاد امید در جامعه و بین نسل جوان بهره مند شد.   

وی بر رفاقت و رقابت سالم بین رسانه ها تأکید کرد و عنوان داشت: رقابت بین رسانه و اصحاب رسانه ها باید یک رقابت سالم، سازنده و مثبت باشد و اخبار، گزارش ها و تحلیل ها از سوی خبرنگار باید واقع بینانه باشد.

امام جمعه پلدختر رسانه ها و فعالیت خبرنگاران را فرصتی برای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و ارتقای معنویت در جامعه عنوان کرد و گفت: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت هستند و از این فرصت باید برای تعالی و رشد جامعه بهره مند شد.

وی به وقوع سیل فروردین ماه اشاره کرد و یادآور شد: با وجود مشکلات ناشی از سیل، فعالیت خبرنگاران پلدختر در انعکاس اخبار سیل و پساسیل چشمگیر بود.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: بیان نقاط ضعف، انتقاد سازنده از مسؤولان، منصفانه و عالمانه رسالت خبرنگار است و خبرنگاران باید همزمان به بیان نقاط قوت و ضعف بپردازند و برای رفع مشکلات مردم گام بردارند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات