۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۶۱۳۱۶۱
آیت الله عالمی در گفت وگو با رسا:

رهبر انقلاب با دیپلماسی اقتدار دشمنان را در رسیدن به اهداف ناکام گذاشتند

رهبر انقلاب با دیپلماسی اقتدار دشمنان را در رسیدن به اهداف ناکام گذاشتند
نماینده خبرگان با بیان اینکه دیپلماسی مقتدرانه رهبری قوت قلب مستضعفان است،گفت: رهبر انقلاب با دیپلماسی اقتدار دشمنان را در رسیدن به اهداف ناکام گذاشتند.

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به عصبانیت آمریکا از پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی در منطقه گفت: معروف است کسی که در حال غرق شدن باشد برای رهایی خود به هر خار و خاشاکی پناه می برد و توجه نمی کند که آیا این خار و خاشاک برای او فایده ای دارد یا خیر.

وی افزود: آمریکا در زمینه تحریم ها همه آنچه را که می توانسته علیه ملت ایران انجام داده است و کفگیر او به ته دیگ خورده است، اقدام اخیر آمریکا در تحریم رهبر انقلاب یک حرکت نمایشی و بی اثر است چرا که ایشان اموالی در آمریکا و کشورهای دیگر ندارند که مصادره شود.

استاد حوزه علمیه با بیان این که اقدامات آمریکا جنبه تبلیغاتی و روانی دارد، اظهار داشت: اقدامات آمریکایی ها هیچ اثری ندارد چرا که در مقابل دشمنان شخصیتی مانند رهبر معظم انقلاب وجود دارد که ارزشی برای پیام آمریکا قائل نیست.

وی ادامه داد: در دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن مشاهده کردیم که ایشان ضمن احترام به نخست وزیر ژاپن، می فرمایند که رییس جمهور آمریکا را لایق و شایسته مبادله پیام نمی دانند و برخوردی مقتدرانه کردند.

آیت الله عالمی با بیان این که اقدام احمقانه آمریکا ناشی از عصبانیت از برخورد مقتدرانه رهبر انقلاب است، ابراز داشت: اقدامات سخیف آمریکا نشان می دهد که چه اندازه از رهبری حکیمانه رهبر انقلاب عصبانی هستند و با اقدامات خود سعی در ایجاد جو روانی دارند.

وی عنوان کرد: دیپلماسی مقتدرانه رهبر معظم انقلاب قوت قلب و مایه آرامش مستضعفان جهان است و مشاهده کردیم که ایشان در دیدار نخست وزیر ژاپن چگونه بر اساس دیپلماسی اقتدار با برخوردی انقلابی دشمن را ناکام گذاشتند.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
چراهنوز خبر انتصاب آقای اعرافی در شورای نگهبان راکار نکردید
0
0