۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۱۱۹۸۰
حجت الاسلام موحدی:

دنبال توسعه و تعمیق ارتباط با آستان های مقدس عراق هستیم

دنبال توسعه و تعمیق ارتباط با آستان های مقدس عراق هستیم
دبیر اجلاسیه اعتاب مقدسه به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در کارگروه های این اجلاسیه پرداخت و گفت: توسعه و تعمیق ارتباط با آستان های مقدس در عراق در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدعلی موحدی مدیر مرکز بین الملل آستان مقدس رضوی صبح امروز در سومین اجلاسیه اعتاب مقدسه که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان این که تا کنون 41 جلسه در دبیرخانه این اجلاسیه برگزار شده است، گفت: تا کنون در این جلسات 40 طرح و 103 مصوبه داشته ایم.

وی ادامه داد: توسعه و تعمیق ارتباط با آستان های مقدس در عراق و پیگیری برنامه های آستان های مقدس در داخل کشور در دستور کار دبیرخانه قرار گرفته است و آن را با قوت پیش می بریم.

حجت الاسلام موحدی تأکید کرد: در این اجلاسیه ها باید مصوبه های راهبردی تصویب شود تا از دل آن مصوبه های کاربردی استخراج شود تا بتوانیم بر اساس آن حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: پس از هم افزایی آستان ها، طرح های مختلفی توسط کارگروه ها مشخص خواهد شد و تولیت های آستان های مقدس باید در زمینه اجرایی سازی آنها تلاش داشته باشند؛ اجرای این طرح ها بر هم افزایی اضافه خواهد کرد و ظرفیت های عظیمی را پیش روی ما قرار خواهد داد، بنابراین طرح هایی که راائه می شود باید ضمانت اجرا داشته باشند و برای آنها بودجه ای در نظر گرفته شود.

رییس دبیرخانه اجلاسیه اعتاب مقدسه خاطرنشان کرد: اگر طرح هایی که ارائه می شود ضمانت اجرا نداشته باشد، نمی توانیم در راستای هم افزایی آستان های مقدس گامی برداریم، از همین جهت هرکدام از تولیت های آستان های مقدس باید برای ضمانت اجرای طرح های ارائه شده سهمی مشخص کنند./841/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 7
حسین ثالث موید
ارسال نظرات