۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۱۱۶۵۰
معاون وزیر راه و شهرسازی:

بنیاد مستضعفان مجموعه ای مقتدر و از کلان ترین بنگاه های اقتصادی کشور است

بنیاد مستضعفان مجموعه ای مقتدر و از کلان ترین بنگاه های اقتصادی کشور است
رسولی معاون وزیر راه گفت: نام بنیاد مستضعفان نام مجموعه ای مقتدر و از کلان ترین بنگاه های اقتصادی کشور است که در کشور ما جزء قوی ترین شبکه های اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست سه جانبه همکاری های حمل و نقل که امروز در شرکت راه آهن برگزار شد با بیان نقطه عزیمت پیش به سوی پیشرفت و تعالی در آینده ای نزدیک خاطرنشان کرد: کشورهای ایران، عراق و سوریه مدت هاست تصمیم به اتصال از طریق شبکه ریلی داشته اند که باید هر چه سریعتر این مهم تحقق یابد.

صلاحیت و توانمندی بنیاد مستضعفان تایید شده است

وی در ادامه با بیان اینکه موضوع پیمانکاری بنیاد مستضعفان یک موضوع فرعی است گفت: البته که این نقشه باید در راستای توسعه و احداث به لحاظ ملاحظات اجرایی و اهلیت فنی مهندسی مالی در خصوص احزار توانمندی پیمانکار انجام پذیرفته باشد اگر چه ما پس از احراز توانمندی این بنیاد را پیشنهاد دادیم.

رسولی ابراز کرد: این پروژه یک پروژه ی مرزی است و قطعا نگرانی هایی برای هر سه کشور نامبرده وجود دارد و ما نیز این نگرانی ها را درک می کنیم.

پروژه بسیار عظیم است و فعالان این پروژه نیز با تجربه هستند

معاون وزیر راه گفت: نام بنیاد مستضعفان نام مجموعه ای مقتدر و از کلان ترین بنگاه های اقتصادی کشور است که در کشور ما جزو قوی ترین شبکه های اقتصادی است.

وی در ادامه خبر داد: برای تقویت بخشیدن به این پیمان سه جانبه، شرکت راه آهن به عنوان شرکت بهره بردار با قدمت 90 ساله و ضمن انعقاد قرارداد پروژه ی راه آهن ریلی ایران عراق را پذیرفته و موضوع در دست پیگیری است.

رسولی در پایان تاکید کرد: لازم به ذکر است که عراقی ها از این تفاهم نامه و انعقاد قرارداد نگران نباشند چرا که آقای مهندس سعیدی کیا از خوش نام ترین و متعهدترین مدیران ارشد کشور است./811/د102/ب1

محرمی محرمی
ارسال نظرات