۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۱۰۶۳۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سلامت دستگاه قضا در انجام وظیفه و مبارزه با فساد است

سلامت دستگاه قضا در انجام وظیفه و مبارزه با فساد است
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه درد جامعه امروز در فساد اقتصادی است، گفت: سلامت دستگاه قضایی در انجام وظیفه و مبارزه با فساد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، صبح امروز در دیدار مقامات ارشد قضایی لرستان شهید بهشتی را استوانه انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: شهید بهشتی شخصیت علمی ممتاز و شخصیت عملی برجسته ای داشت.

وی با بیان اینکه شخصیت شهید آیت الله بهشتی دوباره شناخته شود، افزود: شخصیت علمی شهید بهشتی در آراء، نظرات و نوشته های او نمایان است، ایشان دانش حوزوی و دانشگاهی داشت و شخصیتی صاحب نظر و آگاه به مسائل روز بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به شخصیت عملی شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: ایشان در عین آراستگی زاهد بود، باید مواضع و آراء قضایی شهید بهشتی مورد بازنگری و توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به حفظ استقلال و سلامت دستگاه قضا اظهار داشت: با اینکه قوه قضاییه یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است اما در عین تعامل و همکاری و حمایت استقلال خود را حفظ کرده است.

سلامت دستگاه قضا به سلامت در رأی است

امام جمعه خرم آباد به عواملی که سلامت دستگاه قضایی را تضمین می کند اشاره کرد و گفت: سلامت دستگاه قضایی به سلامت افراد بستگی دارد، اگر رأی قاضی دقیق باشد آن دستگاه سالم است.

وی بیان داشت: اقدامات اخیر آیت الله رئیسی و برخوردی که با برخی از قضات و افراد در دستگاه قضایی داشت، جای تقدیر دارد.

درد جامعه امروز در فساد اقتصادی است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه سلامت دستگاه قضایی به سلامت در انجام وظیفه است، گفت: امروز درد جامعه ما در فساد اقتصادی است و دستگاه قضایی در این راستا وظیفه دارد و باید ورود پیدا کند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات