۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۰۸۳۸۸

انقلابیون یمنی بر لزوم برگزاری راهپیمایی روز قدس تأکید کردند

انقلابیون یمنی بر لزوم برگزاری راهپیمایی روز قدس تأکید کردند
رهبران احزاب یمنی مخالف حملات عربستان سعودی به یمن، با تأکید بر لزوم مشارکت مسلمانان جهان در روز جهانی قدس، تصریح کردند که با این حضور، معامله قرن نیز نابود می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، رهبران احزاب یمنی مخالف حملات عربستان سعودی به این کشور خواستار برگزاری روز جهانی قدس شدند.

 این رهبران در یک ضیافت شبانه، روز قدس را نمادی برای اهمیت مقدسات اسلامی و «پیام مردمی برای مقابله با آنچه معامله قرن نامیده می‌شود» عنوان کردند.

«حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی جنبش «انصارالله» در این ضیافت، بر اهمیت تعامل همه اقشار در برگزاری این مراسم تأکید کرد.

الاسد گفت که باید علیه توطئه یهودی‌سازی قدس و تلاش برای اجرای معامله قرن در کنار ملت فلسطین قرار گرفت.

معامله قرن طرح ادعایی آمریکا برای صلح بین ملت فلسطین و اشغالگران صهیونیست است که قرار است بعد از ماه مبارک رمضان، علنی شود.

در راستای مقدمه‌چینی برای اعلام رسمی این طرح آمریکا که بیشتر، هدف از آن، نابودی مسئله فلسطین است، قرار است در بحرین نیز نشست اقتصادی به بهانه حمایت اقتصادی از ملت فلسطین برگزار شود.

این نشست مورد انتقاد سیاستمداران و احزاب سیاسی کشورهای مختلف از جمله مسؤولان فلسطینی قرار گرفته است. «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که مشکل مردم فلسطین اقتصادی نیست، بلکه مشکل آنان، مسئله اشغالگری است.

الاسد در ادامه اعلام کرد که «آمریکا در تلاش است که منطقه عربی را در وضعیت نگرانی مداوم نگه دارد تا بتواند از طریق تسلیم کردن حاکمان ملتها، بر سرنوشت آنان مسلط شود»./983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات