۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۰۸۳۵۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

صدور تفکر انقلاب و مقاومت به جهان از برکات روز قدس است

صدور تفکر انقلاب و مقاومت به جهان از برکات روز قدس است
امام جمعه بجنورد با تأکید بر حضور پرشور مسلمانان در راهپیمایی و تظاهرات روز قدس، گفت: صدور انقلاب و مقاومت اسلامی به اقصی نقاط دنیا ازجمله برکات روز جهانی قدس است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، بر گرامیداشت شایسته این روز و حضور پرشور و باشکوه مردم مؤمن و روزه‌دار سراسر جهان اسلام در مراسم راهپیمایی و تظاهرات این روز تأکید کرد.

وی در ادامه افزود: یکی از یادگاری‌های امام بزرگوار ما که در آن معروف بزرگ و حرکت جهانی انقلاب و صدور انقلاب اسلامی را لحاظ کردند روز قدس است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی درواقع با این اقدام انقلاب را از ایران به تمام جهان اسلام صادر و تأکید کردند که هر سال در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان که به‌عنوان روز قدس نام‌گذاری شده، همه امت اسلامی برای حمایت از مظلوم و نفرت از ظالم به میدان بیایند.

وی با بیان اینکه در روز قدس امت اسلام قدرت خود را به دنیا عرضه کرده و اظهار وجود و اظهار اقتدار می‌کند، ادامه داد: روز قدس، روزی است که در آن مظلومان جهان علیه ظالمان و زورداران و زر داران عالم فریاد می‌کشند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: می‌توان گفت یکی از مواردی که سبب شد انقلاب ما از ایران اسلامی صادر شده و مرزها را درنوردد روز قدس است.

وی تصریح کرد: به همین جهت دشمنان اسلام حساسیت خاصی نسبت به روز قدس دارند و هر سال در آستانه روز قدس حاشیه‌هایی درست می‌کنند تا این روز بزرگ را تحت‌الشعاع قرار دهند؛ اما نمی‌توانند به هدف شوم خود برسند چون حرکت روز قدس در جهان اسلام به‌عنوان یک وظیفه و تکلیف جا افتاده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: به ابتکار امام راحل و برکت روز قدس، جهان اسلام چهره و جبهه متحدی در مقابل جبهه کفر و استکبار ایجاد کرده و امیدواریم این حرکت بتواند به نجات مظلومان جهان و گرفتاران مسلمان از دست ظالمان و دیکتاتورها بینجامد./9314/ت210/ب1

تعداد بازدید : 5
هادی رحیمی
ارسال نظرات