۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۰۷۸۴۱
حجت الاسلام والمسلمین محامی:

مؤمنان اهل فساد اخلاقی نیستند

مؤمنان اهل فساد اخلاقی نیستند
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امیرمؤمنان(ع) در رأس بندگان شایسته خداوند قرار دارند، گفت: مؤمنان اهل فساد اخلاقی نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والسملمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه استانی هامون با اشاره به ویژگی های مؤمنان حقیقی در آینه آیات قرآن کریم، گفت: بندگان شایسته خداوند با فروتنی کامل روی زمین گام برمی دارند و همواره از کبر و غرور می پرهیزند.

وی ادامه داد: مؤمنان حقیقی کسانی هستند که به کارهای بیهوده نپرداخته و سخن لغو بر زبان جاری نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی خاطرنشان کرد: بندگان شایسته خداوند هنگامی که با افراد هرزه گو و جاهل مواجه می شوند، با آنها هم کلام نشده و با اینگونه افراد همنشینی نمی کنند؛ هنگامی که جاهلان، مؤمنان را مورد خطاب قرار می دهند، با نرمی از کنارشان عبور می کنند.

امام جمعه زاهدان عبادت های خالصانه را از ویژگی های بارز مؤمنان برشمرد و گفت: اهل ایمان همواره از عذاب الهی هراس داشته، جوانب تقوا را رعایت کرده و اهل شرک و نفاق نیستند.

وی با بیان اینکه مؤمنان باید اهل میانه روی در انفاق باشند، ابراز داشت: مؤمن همواره در خرج ها و هزینه های زندگی خود مقتصدانه و میانه رو است.

حجت الاسلام والمسلمین محامی عفت و پاکدامنی را یکی از صفات برجسته اهل ایمان تلقی کرد و افزود: پلیدی و ناپاکی در وجود مؤمنان راه ندارد؛ به بیان دیگر مؤمنان اهل فساد اخلاقی نیستند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امیرمؤمنان(ع) در رأس بندگان شایسته خداوند قرار دارند، گفت: ما باید ویژگی ها و شاخصه های حضرت علی(ع) را مورد توجه قرار داده و خود را متصف به صفات ممتاز و برجسته ایشان کنیم./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات