۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۰۵۰۵۲
امام جمعه اردبیل:

کارگران و معلمان موجب حفظ عزت جامعه هستند

کارگران و معلمان موجب حفظ عزت جامعه هستند
اردبیل گفت: کارگران و معلمان موجب حفظ عزت جامعه می‌شوند و ملت ما همواره به واسطه تعلیم و تربیت معلمان و تلاش و کوشش کارگران بر سفره عزت نان خورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید حسن عاملی در جریان بازدید از کارخانه آرتاپلاست به مناسبت روز کار و کارگر اظهار کرد: کارگران و معلمان دو قشری هستند که موجب حفظ عزت جامعه می‌شوند.

وی افزود: ملت ما همواره به واسطه تعلیم و تربیت معلمان و تلاش و کوشش کارگران بر سفره عزت نان خورده‌اند و در حفظ سنگرهای استقلال و حاکمیت ملی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به آیات قرآنی و روایات اسلامی در خصوص ارزش و جایگاه کارگران بیان کرد: پیامبر اعظم (ص) با بوسیدن دست کارگران اهمیت افرادی که نان حلال کسب می‌کنند را برای ما مشخص کرده است.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: در حال حاضر وظیفه ما ارج نهادن به کارگران و کارفرمایانی است که با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی استقلال سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور را حفظ کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از تلاش‌های مدیرعامل کارخانه در راستای راه‌اندازی واحدهای بزرگ اقتصادی و صنعتی در استان تشکر کرد.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات