۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۰۱۴۰۵
حجت الاسلام تویسرکانی خبر داد:

حضور ویژه طلاب در سرزمین راهیان نور و پاسخگویی به شبهات

حضور ویژه طلاب در سرزمین راهیان نور و پاسخگویی به شبهات
نماینده، ولی فقیه در بسیج از حضور ویژه طلاب در سرزمین راهیان نور و پاسخگویی به شبهات خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا، ویژه برنامه «زیارت معرفت» رادیو گفتگو با موضوع گزارشی از کاروان راهیان نور و با حضور حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی نماینده، ولی فقیه در بسیج به روی آنتن رفت.

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: راهیان نور یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های حفظ انقلاب و از عوامل ماندگاری انقلاب و تفکر انقلابی محسوب می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در بسیج با اشاره به اینکه صفر تا صد حرکت راهیان نور فرهنگی و معنوی است افزود: درست است که راهیان نور آثار سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی را به همراه خود دارد، اما اصل این حرکت یک حرکت فرهنگی است.

این مقام مسئول گفت: حوزه نمایندگی، ولی فقیه در عرصه راهیان نور نسبت به عرصه‌های دیگر فعال‌تر است. با توجه به حساسیت شدیدی مقام معظم رهبری به اصالت روایت‌های که از سوی راویان در سرزمین‌های راهیان نور منتشر می‌شود و همچنین عدم بدعت و تحریف در روایات دفاع مقدس لذا عمده اقدامات ما مربوط به تأیید محتواست.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه مأموریت حوزه نمایندگی در زمینه تأیید محتوا مربوط به روایت راویان و کتاب‌های دفاع مقدس است افزود: علاوه براین، نظارت‌های عمومی به معنای رصد آسیب‌ها و معایب این حرکت ملی، مردمی و انقلابی در حوزه بهداشت، امنیت، ایاب و ذهاب و نحوه اجرای آئین نامه‌ها نیز از دیگر مأموریت‌های حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بسیج به شمار می‌رود.

نماینده، ولی فقیه در بسیج با اشاره به دیگر وظایف این نهاد برای حرکت راهیان نور در کشور گفت: ما مجموعه وسیعی به نام بسیج طلاب داریم و هزاران طلبه در حوزه راهیان نور فعالیت می‌کنند. حضور طلاب در یادمان‌ها و زیارت گاه‌ها، برنامه‌های پرسش و پاسخ، روضه خوانی، مشاوره، ارشاد، نماز‌های جماعت و پاسخگویی به سوالات شرعی از جمله اقدامات فرهنگی است که حوزه نمایندگی در زمینه راهیان نور انجام می‌دهد.

وی بیان داشت: بسیج طلاب تقریباً در همه کاروان‌ها و اتوبوس‌های راهیان نور حضور دارد و اکثر کاروان‌ها از حضور طلاب بسیجی بهره‌مند هستند.

حجت الاسلام تویسرکانی همچنین به تلاش حوزه نمایندگی، ولی فقیه برای ایجاد وحدت، همدلی، صمیمیت و معنویت و هم افزایی بین دست اندرکاران این عملیات بزرگ ملی اشاره کرد و گفت: دلجویی و تقدیر و تشکر از فعالان این حوزه و برطرف کردن کدورت‌ها و اختلافات سلیقه‌ای احتمالی در این مسیر از دیگر اقدامات این سازمان است. /۱۰۱/۹۶۹/م
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات