۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۰۰۲۸۰
آیت الله طبرسی تأکید کرد؛

تداوم مبارزه با فساد و اجرای عدالت از سوی دستگاه قضا

تداوم مبارزه با فساد و اجرای عدالت از سوی دستگاه قضا
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تداوم دستگاه قضا بر مبارزه با فساد و اجرای عدالت در کشور تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تبریک حلول ماه رجب گفت: این ماه پرفیض و فضیلت فرصتی برای توبه و استغفار به درگاه خداوند متعال است.
 
وی با بیان این که خداوند متعال در‌های رحمت خود را در این ماه با عظمت به روی بندگان خود می‌گشاید، افزود: باید از این ماه پر فیض در جهت رشد معنوی و دینی خود بهره گیریم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ماه‌های رجب و شعبان دروازه ورود به ماه ضیافت الهی است، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های معنوی این ماه جهت رسیدن به کمال و رستگاری بهره گرفت.
 
امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سال جدید بر ضرورت نظارت بیشتر مسؤولان بر روند قیمت گذاری‌ها و شرایط بازار تأکید کرد و گفت: نباید در آستانه ورود به سال جدید شاهد افزایش بی رویه قیمت برخی لوازم باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که یکی از مهم‌ترین دلایل نابسامانی‌های اقتصادی در کشور عدم نظارت صحیح مسؤولان بخش‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: باید نظارت از سوی مسؤولان مربوطه بر بازار و کالا‌های مهم و ضروری بیشتر شود تا در این ایام فشار اقتصادی بر مردم کمتر شود.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که با وجود همه فشار‌های اقتصادی دشمن علیه ملت ایران، اما این مردم همچنان با قدرت در برابر توطئه آن‌ها ایستاده اند، بیان داشت: با همبستگی ملی و مدیریت صحیح مسؤولان می‌توانیم به راحتی از مشکلات موجود عبور کنیم.
 
امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به بدعهدی اروپایی‌ها در عمل به تعهدات خود در برجام اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مسؤولان نباید نسبت به وعده‌های این کشور‌ها خوشبین باشند و تلاش کنند از توان و ظرفیت داخلی برای رفع مشکلات بهره گیرند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش پایانی سخنان خدو به انتصاب ریاست جدید قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و با بیان این که دستگاه قضا از جایگاه و اهمیت بسیار بالایی در کشور برخوردار است، افزود: ریاست دستگاه قضا باید همه توان خود را برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه عدالت و مبارزه با فساد در جامعه بکار گیرد./950/پ202/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات