۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۹۹۲۲۷
آیت الله طبرسی تأکید کرد؛

ضرورت عملیاتی شدن رهنمودهای رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم

ضرورت عملیاتی شدن رهنمودهای رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تشکیل کارگروه های تخصصی به منظور تبیین و بررسی کامل و دقیق بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مسؤولان تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در سمینار ائمه جمعه استان در بابلسر به بیانیه مهم و راهبردی مقام معظم رهبری اشاره و بر ضرورت توجه جدی مسؤولان و مدیران کشور به این بیانیه مهم تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه مهم مسیر پیشرفت کشور را در گام دوم به خوبی مشخص کرده است.

وی با بیان این که رهنمود‌های مقام معظم رهبری همواره برای کشور راهگشا بوده است، افزود: متأسفانه با وجود تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی اقدامات ملموس خوبی صورت نگرفته است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که در شرایط امروز، کشور برای جهش در عرصه‌های مختلف نیازمند یک برنامه ریزی خاص است، خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب می‌تواند پیشرفت و جهش کشور را تضمین کند.

امام جمعه ساری بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های تخصصی به منظور تبیین و بررسی کامل و دقیق این بیانیه از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: پرداختن به این راهبرد‌های مهم نباید تنها در حد چند سخنرانی و سمینار خلاصه شود بلکه باید به صورت عملیاتی دنبال شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امروز کشورمان در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، ابراز کرد: دشمن می‌خواهد با فشار و تحریم‌های گسترده اقتصادی ملت بزرگ ایران را در برابر خود تسلیم کند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران دارای پیشینه تاریخی روشن هستند و در برابر ظلم و استبداد دشمن سکوت نخواهند کرد، افزود: این ملت هوشیار و با بصیرت همواره در برابر توطئه دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب ایستادگی کردند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ملت ایران اسلامی با ایستادگی خود در طول تاریخ دشمن را از نفوذ و سلطه بر خود دور کردند، بیان داشت: امروز نیز این ملت با ایستادگی و مقاومت خود درس بزرگی به دشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ایران مثل سایر کشور‌ها نیست که آمریکایی‌ها برای آن خط و مشی تعیین کنند، بیان داشت: ملت ایران اسلامی در چهار دهه اخیر همواره روی پای خود ایستاده و وابسته به هیچ کشوری نبوده است./۹۵۰/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات