۱۲ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۵۹۵۶۸
معاون فرهنگي بنياد شهيد قم:

اعزام ايثارگران به اردوي راهيان نور سيصد درصد رشد داشته است

رسا، سرويس فرهنگي ـ معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران قم گفت: برنامه اعزام ايثارگران به مناطق عملياتي جنوب با رشد كمي سيصد درصدي و رشد كيفي بالايي برگزار مي‌شود.
اعزام ايثارگران به اردوي راهيان نور سيصد درصد رشد داشته است

به گزارش خبرگزاري رسا، محمدحسين ظريفيان، معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران قم، با اشاره به اين‌كه امسال چهارصد نفر در قالب كاروان «ياد عزيزان» به مناطق عملياتي جنوب اعزام مي‌شوند، گفت: اعزام ايثارگران به مناطق عملياتي جنوب با رشد كمي سيصد درصدي و رشد كيفي بالايي برگزار مي‌شود.

وي افزود: از ديگر تحولات صورت گرفته در سال جاري گسترش دايره مخاطبان در جامعه ايثارگري است، به طوري‌كه سال‌هاي گذشته تنها والدين شهدا در اين اردوها حضور داشتند، حال آن‌كه امسال همسران و فرزندان شهدا نيز به اين جمعيت اضافه شده‌اند.

 

معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران قم، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، انتقال پيام نسل اول ايثارگري به نسل دوم و تداوم اين پيام در نسل‌هاي بعدي را از اهداف عمده اين كاروان‌ها ذكر كرد.

 

وي تصريح كرد: اعزام ايثارگران در دو مرحله شامل اعزام دويست نفر از والدين و همسران معظم شاهد از پانزدهم تا بيستم اسفند و مرحله دوم اعزام دانشجويان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ايثارگر از 27 اسفندماه تا دوم فروردين سال آينده است.

 

ظريفيان در ادامه افزود: در اين اردوي فرهنگي برنامه‌هاي متنوعي از جمله برگزاري مراسم در مقرها و مناطق عملياتي با استفاده از راويان با تجربه، بيان حماسه، دلاور مردي‌هاي رزمندگان و ايثارگران، اهداي بسته فرهنگي و اجراي مانور پيش‌بيني شده است.

ارسال نظرات