۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۹۵۴۶۹

"پرسمان دانش آموزی انقلاب اسلامی" منتشر شد

کتاب پرسمان دانش آموزی انقلاب اسلامی و مسائل پیرامون به همت مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری رسا،‌ کتاب پرسمان دانش آموزی انقلاب اسلامی و مسائل پیرامون به همت مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان منتشر شد.

در این کتاب که جلد اول از مجموعه پرسمان‌های دانش آموزی است به سوالات نوجوانان در خصوص انقلاب اسلامی و مسائل پیرامون پرداخته شده است.

این کتاب در پنج فصل به تعدادی از سوالات دانش آموزان که در سال‌های گذشته در مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان جمع آوری و بررسی شده است، پاسخ می‌دهد.

عناوین فصول این کتاب عبارتند از جایگاه رهبری و ولایت فقیه، نظام اسلامی، عملکرد مسئولان، تاریخ انقلاب و دین و روحانیت.

ارائه اطلاعات مرتبط با سوال مانند جغرافیا و جنسیت سوال کننده، ارائه پاسخ‌های قانع کننده و موجز و ارائه شیوه‌های پاسخگویی در قالب جواب‌ها از وجوه تمایز این کتاب است.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: «مجموعة حاضر پاسخ به تعدادی از پرسش‌های نوجوانان و دانش‌آموزان کشور در خصوص مسائل سیاسی و شبهات روز است. پرسش‌های حاضر از میان سؤالات پر تکرار دانش‌آموزان برگزیده شده است. در پاسخگویی نیز تلاش شده است پاسخ‌ها متناسب با سطح معلومات نوجوانان باشد. همچنین در پاسخ‌ها از تکنیک‌های مختلف پاسخگویی استفاده شده است تا مخاطب پس از مطالعه این مجموعه، در پاسخگویی به دیگر سؤالات بتواند از این روش‌ها استفاده کند. همچنین تلاش شده است ادبیات دانش‌آموزان در سؤال‌ها حفظ شده و تا حد امکان تغییری در ادبیات سؤال‌ها داده نشود.
 
سؤالات این کتاب از بانک سؤالات مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان و از میان بیش از صد هزار سؤال دانش‌آموزی که در پروژه جمع‌آوری و پالایش سؤالات دانش‌آموزی این مرکز سامان یافته، گزینش شده است.»

گفتنی است این کتاب برای مبلغان دانش آموزی، معلمان و مربیان تربیتی و نیز عموم دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم مناسب است.

مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان وابسته به دفتر نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی است و به صورت تخصصی در حوزه تولید محتوای تربیتی نوجوانان فعالیت می‌کند.

این کتاب در ۲۰۸ صفحه توسط انتشارات آینده سازان با قیمت ۲۰ هزار تومان منتشر شده است. علاقمندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۵۴۱۴۴۶۳ پیشخوان ملی کتاباران تماس بگیرند. /۹۹۹/د101/س
 
ارسال نظرات