۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۵۹۵۲۹۹
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد؛

ضد انقلاب و تصویرسازی افسانه‌ای از رژیم طاغوت

ضد انقلاب و تصویرسازی افسانه‌ای از رژیم طاغوت
صفارهرندی گفت: ضدانقلاب‌ با تصویرسازی افسانه‌ای از رژیم طاغوت آنرا دراختیار کسانی قرار می‌دهد که مولود پس از انقلابند و هیچ ذهنیتی از آن دوران ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسمی که امروز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، گفت: ضدیت با اصل انقلاب پیش از پیروزی انقلاب نیز وجود داشت که از آن با عنوان ضد انقلاب یاد می‌شد.

وی افزود: طبیعی است که هر مشکلی که برای کشور پیش می‌آید و یا ناکامی در بخشی صورت می‌گیرد این افراد و گروه ها همان مخالفت و ضدیت قدیم خود را دوباره مطرح می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اظهار داشت: ضد انقلاب‌ها اطلاعاتی را به صورت افسانه ای و ایده آل از رژیم طاغوتی گذشته در اختیار جمعیتی قرار می‌دهند که درصد قابل توجهی از آنها مولود پس از انقلاب هستند و تصویری از آن دوران در ذهن خود ندارند و یافته های آنها بیشتر از طریق مطالعه و نهایتاً دیدن چند فیلم به دست آمده است.

وی در ادامه بیان داشت: در جواب عداوت و دشمنی این افراد با نظام و انقلاب باید گفت شما نمی‌توانید یک ملت را متهم به نفهمی کنید حتما دلایلی وجود داشته که مردم با تمام وجود در برابر ظلم و رژیم طاغوت ایستادند و در مقابل، سرکرده رژیم به خاطر اشتباهات خود از مردم عذرخواهی کرد‌.

صفار هرندی در ادامه بیان داشت: اصولاً این نوع تصویربرداری ها، خیال بافانه است و چیزی جز فریب رسانه های بیگانه و تبلیغات دروغین آنها نیست؛ آنها درصدد هستند تصویر انقلاب را به گونه ای ترسیم کنند که گویی این قیام اشتباه تاریخی یک ملت بوده است.

وی افزود: اینکه رتبه علمی ایران در میان ۲۰۰ کشور جهان امروز به رتبه شانزدهم رسیده است در واقع از دستاوردهای انقلاب پس از پیروزی است که در مقایسه با دوران قبل از انقلاب کاملاً غیر قابل قیاس است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: وقتی ما در شاخه هایی مانند نانو رتبه چهارم جهان را به خود اختصاص داده ایم در واقع ادعای کسانی که انقلاب را یک اشتباه تاریخی می‌دانند خنثی می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: کشور ما حتی با وجود تمام مشکلات اقتصادی بین ۲۰۰ کشور جهان باز هم رتبه هجدهم را به خود اختصاص داده‌ است؛ دستاوردهای چهل ساله انقلاب هیچ گاه در شرایط عادی به دست نمی‌آمد و توانمندی های ملت به غیر از شرایط خاص هیچ گاه مشخص نمی‌شد.

صفارهرندی در ادامه بیان داشت: برخی از جناح های داخلی کشور برای خارج کردن جناح مقابل از دور رقابت همواره به مردم القا می‌کنند که اگر این جناح روی کار بیاید جنگ می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حتی دشمنان ما اذعان می‌کنند که نمی‌توان جنگ با ایران را حتی تصور کرد اما ظاهرا عده ای ماموریت دارند که همواره ملت را از یک جنگ جدید بترسانند./۹۶۹/پ202/ب1

محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات