۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۹۳۰۲۸
دبیرکل همایش 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی:

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود
دبیرکل همایش 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از پیش برای جوانان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام روح الله نوری، دبیرکل همایش 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی و مسؤول مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: ایران اسلامی به هیچ عنوان قصد ظلم کردن به هیچ کشوری ندارد و همواره به مردم مظلوم منطقه کمک می‌کند.

وی گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از پیش برای نسل جوان تبیین شود و امروز متاسفانه بسیاری از کشورهای منطقه درگیر تفکر آمریکایی و اسلام آمریکایی هستند.

دبیرکل همایش 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی افزود: امروز مردم مظلوم یمن، بحرین، فلسطین و سوریه از این تفکرها رنج می‌برند و زیر ظلم و ستم قرار دارند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: تمام عدالت خواهان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت می‌کنند و این اربعین نشانی از مقاومت است.

وی ادامه داد: کاروان همایش 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی از روز گذشته در کنار قبر شهید اسماعیلی در مشهد آغاز شده و امروز و فردا در استان این کاروان برنامه دارد و از روز جمعه هفته جاری به مسیر خود ادامه می‌دهد؛ این کاروان تا قبر شهید حججی در نجف آباد اصفهان حرکت خواهد کرد.

دبیرکل همایش 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی خاطرنشان کرد: تمام نقشه‌های دشمنان در چهل سالگی انقلاب اسلامی خنثی شده و مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهیم زد و مقدمات ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کنیم./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات