۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۹۲۶۲۷
صبح امروز؛

آیت‌الله صدیقی از سازمان بهشت‌زهرا بازدید کرد

آیت‌الله صدیقی از سازمان بهشت‌زهرا بازدید کرد
آیت‌الله صدیقی امام‌جمعه موقت تهران صبح امروز از سازمان بهشت‌زهرا(س) بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله صدیقی امام‌جمعه موقت تهران صبح امروز از سازمان بهشت‌زهرا(س) بازدید به عمل آورد و پس از زیارت قبور مطهر شهدا در جمع مدیران و معاونان این سازمان گفت: در میان انسان‌ها بد و خوب، خوب و خوب‌تر، بد و بدتر وجود دارد.

وی افزود: براساس معارف الهی همه انسانها باید در عبادات و خدمت به دیگران در زمره بهترین‌ها باشند؛ بنابراین شما مدیران و کارکنان این سازمان باید با سعه‌صدر در زمره بهترین‌ها باشید.

آیت‌الله صدیقی ادامه داد: اغلب کسانی که به بهشت‌زهرا(س) می‌آیند داغ‌دیده و مصیبت زده هستند و گاهی به سبب فشار مصیبت از حالت عادی خارج می‌شوند از این رو می طلبد با مصیبت‌زدگان و داغ دیدگان به بهترین شکل رفتار شود.

امام‌جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه همه مردم باید برای اسلام و نظام زینت باشند، اظهار داشت: شما نیز باید به این امر توجه ویژه داشته باشید و با خدمت به مردم راه را بر سوءاستفاده دشمنان و منافقان ببندید و فضای خدمت را در این سازمان حاکم کنید.

وی بابیان اینکه شهدا آینه جلال، جمال و رحمت الهی هستند، عنوان کرد: شما مدیران و کارکنان بهشت‌زهرا(س) بندگان خوب خداوند هستید چراکه خدمت شما به مردم مایه سرافرازی، برای نظام افتخار و برای آخرتتان ذخیره است؛ این توفیق الهی است که شما می‌توانید به اولیای الهی که شهدا هستند خدمت کنید.

آیت‌الله صدیقی ادامه داد: شهدا بندگان صالح و عرشی خداوند هستند، خدمت به شهدا فرصتی برای رسیدن به عاقبتی نیکو است، شهدا مصداق کسانی هستند که خاک را به نظر کیمیا کردند؛ امثال شهید بهشتی و ابراهیم هادی کانون آبرو هستند، آنان چشمه رحمت الهی و سفره جود و کرم خداوند به شمار می‌روند بنابراین شما می‌توانید نقطه وصل بین مردم و شهدا باشید.

آیت‌الله صدیقی با تأکید بر اینکه همه انسان‌ها در عالم دنیا مسافر هستند، خاطرنشان کرد: شما باید با اعتقاد به خداوند الگوی سعه‌صدر برای نظام باشید./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات