۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۵۹۲۵۵۹
به همت انجمن اسلامی دانشگاه امام صادق؛

نشست «عبدالله، حبیب، روح الله» برگزار شد

نشست «عبدالله، حبیب، روح الله» برگزار شد
نشست «عبدالله، حبیب، روح الله» به همت انجمن اسلامی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به همت انجمن اسلامی دانشگاه امام صادق(ع)، شب گذشته نشست بصیرتی «عبدالله، حبیب، روح الله» در فرهنگسرای ابن سینا منطقه 2 شهرداری تهران برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن و خیر مقدم به مدعوین آغاز شد و در اثنای آن با ایراد سخنرانی یکی از دانش پژوهان مرکز زبان ادامه یافت و پس از چندی دکتر سید فاطمه نواب صفوی با موضوع «شهادت، زندگی جاوید» سخنرانی کرد و گفت: نپندارید كه شهیدان راه خدا مرده اند بلكه زنده به حیات ابدى شدند و در نزد خدا متنعم خواهند بود، این روح سرگردان ماست که از ملکوت دور است و حتی نیمه چشمی به عالم ملکوت ندارد.

در پایان دقایقی حجت الاسلام سیدعبدالله حسینی مدیر مرکز اسلامی ژوهانسبورگ با موضوع تفسیر بخشی از سوره کهف به ایراد سخنرانی پرداخت و ابراز کرد: بند بند قرآن برنامه ریزی شده و بر اساس حکمت نازل شده است، قرآن با معادلات از جنس های متفاوت به ما نکات و اطلاعات منحصر به فردی را به اشتراک می گذارد که می توان از آنها در میادین مختلف استفاده کرد.

گفتنی است ضمن حضور شخصیت های اجتماعی و سیاسی نیز در بخش پایانی این همایش از خانواده معزز شهدا تقدیر به عمل آمد و از بانوی ارجمند و دختر شهید والا مقام مجاهد انقلابی شهید نواب صفوی تجلیل شد./811/پ203/ب1

ارسال نظرات